נהג ישראלי: שניים משלושת הנערים נסעו איתי לפני שנחטפו

"שאלתי אותם: 'אתם לא חוששים"'? מספר הנהג שלקח שנים משלשת החטופים שעות ספורות לפני שנחטפו • "הם השיבו: 'אל תדאג', הכול בסדר, אנחנו לא דואגים'"
אליעזר היון
י"ז סיון התשע"ד / 14.06.2014 21:29

“שנים משלשת הנערים נסעו איתי ביום חמישי בערב” כך דיווח היום [שבת] נהג ישראלי למשטרה. הנהג שוחח עם כתב ynet  וסיפר לו כי הוא זיהה שנים מהנערים לפי התמונות שהופצו ברשתות החברתיות.

“ביום חמישי לקחתי את אשתי לסופר, וכשהגעתי לשם התקשר אליי הבן הקטן שלי וביקש שאבוא לקחת אותו. השארתי את אשתי שם ונסעתי אליו בכביש עוקף כדי לא להיתקל ברמזורים ובתנועה”. הנהג סיפר שלאחר כניסתו לכביש העוקף פגש בשני הנערים שביקשו ‘טרמפ’.

“כשהתחלתי לנסוע בכביש העוקף פגשתי את שני הנערים והם עלו לאוטו. הסעתי אותם שבע או שמונה דקות וזהו. זה היה בסביבות 19:00 בערב. אמרתי להם: ‘חבר’ה, אתם לא חוששים? לא פוחדים? אמנם יש עוד אור יום אבל עוד מעט יחשיך ואתם נוסעים למקום שהוא קצת מסוכן’. אחד מהם, שישב לידי, אמר לי: ‘אל תדאג’, הכול בסדר, אנחנו לא דואגים'”.

הצעירים החטופים הם גיל-עד שאער מטלמון, נפתלי פרנקל מנוף איילון, ואייל יפרח תושב היישוב אלעד. גיל-עד ונפתלי לומדים בישיבת מקור חיים, ואייל הוא תלמיד ישיבת שבי חברון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות