ארנקים ותיקים • הפריטים שילוו אותך בקיץ הקרוב

עונת החתונות בעיצומה: זה הזמן להציג את ליין הארנקים והתיקים האופנתיים • ולמי שבנסיעות: הצצה אל קולקציית התיקים המנצחת
תמי גיל
ט"ו סיון התשע"ד / 13.06.2014 00:20

קולקציית הקיץ השלישית של ליבסקינד ברלין מעניקה  הצצה ראשונה למגמות עיצוב ארנקים בדגמי עונת סתיו/חורף בקבוצת ווינטאג’ וזמש.

קבוצת הווינטאג’ והזמש היא הגדולה בקולקציה “סאמר3”, ומתאפיינת בצבעים החדשים המרמזים על הסתיו הקרוב –  כל דגמי הקבוצה זמינים הן בעור הווינטאג’ הרך כמו גם בזמש.

עיצוב מאופק משחק תפקיד חשוב בדגמי הקבוצה – עיצובים קלאסיים עם לוגו מתכת אלגנטי, אך מאופק נותנים פתרון פרקטי עם תאים נוחים.

קולקציות התיקים של Liebeskind Berlin מתאפיינת בשילוב תערובות חדשות של חומרים עם ניגודיות רבה, בעודה נשארת נאמנה לגוון האורבני האותנטי המאפיין את המותג. כ-7 קולקציות שונות מושקות מידי שנה.

טווח מחירים: 320 ₪ -370 ₪

 ליבסקינד ברלין ארנק זמש בורדוליבסקינד ברלין ארנק זמש כחולליבסקינד ברלין ארנק עור בורדו ליבסקינד ברלין ארנק עור בז ליבסקינד ברלין ארנק עור כתום ליבסקינד ברלין ארנק עור סגול

חברת  Samsonite (סמסונייט), החברה המובילה בתחום המזוודות, תיקי הנסיעות, תיקי העסקים ובשלל פתרונות לנסיעות ולעבודה, מציגה סדרת תיקים חדשה בשם “סיטי וייב” (City Vibe ).

הסדרה החדשה ספורטיבית, פרקטית  ואיכותית בעיצוב המשלב מראה שבין תיק-עסקים לתיק Casual, אידיאלית למשרד, לשעות הפנאי ולנסיעות-עסקים ומתאימה הן לנשים והן לגברים, למעט תיק כתף אחד המיועד לנשים בלבד.

תיק עלייה למטוס- סיטי וייב של סמסונייטתיק נסיעות על גלגלים - סיטי וייב של סמסונייטתיק נסיעות  סיטי וייב של סמסונייטתיק מחשבים על גלגלים - סיטי וייב של סמסונייטתיק כתף נשים- סיטי וייב של סמסונייט

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות