ליברמן מאיים: בוחן ביטול ה’דחוי’ ותיקצוב הישיבות של הגר”ש אוירבך

שר הביטחון אביגדור ליברמן נגד ישיבות 'הפלג הירושלמי': הורה לשקול להפסיק באופן גורף את מתן ה'דיחוי' לתלמידים - ולבחון אפשרות לעצירת התקציבים
יוני גרין
י"ב שבט התשע"ז / 08.02.2017 16:42

ספין? בעקבות ההפגנות האלימות: שר הביטחון אביגדור ליברמן הנחה לבחון את הפסקת הסדר דחיית הגיוס עם ישיבות ‘מעלות התורה’ ו’גרודנא’, שבנשיאות הגר”ש אוירבך.

ליברמן גם ביקש מחבר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, לפעול בכנסת מול משרדי הממשלה הרלוונטיים, על מנת להפסיק את תקצוב הישיבות של ‘הפלג הירושלמי’ – זאת בעקבות ההתפרעויות והפגנות ההסתה שקיימו אתמול פעילי ‘הפלג הירושלמי’, בהוראתו של הגר”ש אוירבך, בשל מעצר של תלמיד ישיבת בריסק שהתגלה כי הוא עריק מצה”ל.

השר ליברמן אמר עוד, כי לא יסכים בשום אופן לעבור לסדר היום על ההתפרעויות הללו ועל ההסתה הקשה שהתרחשה בהן נגד חיילי וחיילות צה”ל.

הרב שמואל אוירבעך

“עצם קיום ההפגנות הללו, שמתריסות נגד הגיוס לצה”ל ובאות לקעקע את סמכותה של המדינה לגייס לצבא, היא דבר בלתי מתקבל על הדעת ולא נשלים עם תופעות כאלו שגם מנסות להלך אימים על אותם אלו שכן רוצים להתגייס”, אמר שר הבטחון.

ליברמן הוסיף: “נפעל במסגרת האפשרויות העומדות בפנינו במשרד הביטחון ועם משרדי הממשלה האחרים, על-מנת שאלו שלוקחים חלק בהסתה המתמשכת נגד צה״ל לא יזכו לשום הקלה, הטבה או שיתוף פעולה כלשהו”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך ציתת פעם ביאליק
    08/02/2017 18:14
    אברהם סקבונסקי
  1. “אחור וקדם צרתני”, פירושו בגילוי והסתר פנים של השי”ת, כי באמת “מלכותו בכל משלה” והכל ישוב לשורשו, כי “לית אתר פנוי מיניה”, אלא ההבדל הוא, ב”הוה” ו”יהיה”, כי הזוכה לחבר ב’ העולמות, הוא מגלה ב”הוה” מלבושו ב”ה, שכל הנעשה הוא לבוש לגילוי שכינה. וזה בחינת “הוה”, דהיינו, גם עתה יוצא בלבוש מלכות ומראה בעליל לעין כל, ש”אין הרוכב טפל לסוס” ח”ו, אלא אף שלמראית עין נראה שהסוס מוביל את רכבו, אבל האמת היא, שאין הסוס מתעורר כלל בשום תנועה, זולת להרגש מתג ורסן של רוכבו, זה נקרא בנין קומת השכינה, וכו’. וזה נקרא בחינת “פנים בפנים”.
    “בעל הסולם” מאמר “אחור וקדם צרתני”

  2. עליו אמר הכתוב
    08/02/2017 18:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. עליו אמר הכתוב “ויפתח השם את פי האתון” אולי גם תלמידו של סטלין?

  4. הבולדוג הרוסי החוצפן שיצא
    08/02/2017 20:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. הבולדוג הרוסי החוצפן שיצא “בקושי” מחקירות פליליות ושכמה מנכבדי מפלגתו שקועים בפלילים עד צואר ולמעלה ממנו. הוא מטיף מוסר? את אחמד הנייה הוא כבר חיסלך המתרברב? ולחשוב שסך כל מה שמדגדג לו הוא ההפסד שנחל ליאון מועמדו לראשות העיר ירושלים כולה חיסול חשבונות.

    אבל עברנו את פרעה אמר מי שאמר, בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו והקב”ה מצילינו מידם. רק תשימו לב מי יושב על אותה ישורת, הפלג הנורווגי, ליברמן, החרדקי” החרדשי” הדת”ל ועוד נופת צופים משמנה וסלתה של הארץ כולם בדעה אחת ובלב אחד שונאים את היהודים המגנים עם תורתם על א”י.

  6. חשוב להרחיב את הסנקציות
    08/02/2017 20:52
    מעולה
  7. לא רק מבחינת ביטול דיחויים והפסקת תקצוב.
    אחד שכל כך חשוב לו לקעקע את מוסדות השלטון ולהתפרע כדי להסית נגד המדינה והחובות שיש לאזרחים כלפיה, לא יוכל לקבל תנאים סוציאליים שהמדינה מעניקה לאזרחיה. כמו ביטוח לאומי למגוון שירותיו, הנחות בארנונה וכל הדברים האחרים.
    אם המחבלים מתחפשים לנטורי קרתא ולקנאות מדומה, אז עד הסוף.
    אה גם על נציגים שלהם בעיריות להתפטר, ובכך לפחות יצדיקו את השקר הגס שלהם לחסידי סאטמר בארה”ב, שאין להם קשר עם השלטון הציוני.