משפצים את הבית? רוצים לשאוב אנרגיה מהקירות? כך תעצבו זאת נכון

איך אפשר באמצעות הדום מעוצב ולא יקר להפוך את חדר הילדים ליעיל ומזמין יותר? • ומה הקשר בין צבעי אריחים לאנרגיה המשפיעה על מצב רוחינו? • למומחים של אלוני ורהיטי דורון יש מה לספר לכם
תמי גיל
י"א תמוז התשע"ד / 09.07.2014 14:14

הילדים גדלו, ואנו מחפשים עבורם פתרונות עיצוביים חדשים לחדר הנוער, כי לאפשר את זמן השהייה הארוך שלהם בחדר לנוח יותר ומזמין יותר, הן כשהם לבד בחדר ובמיוחד כשהם מארחים חברים בחדרם.

חברת רהיטי דורון, זיהתה את הפוטנציאל בחדרי הנוער בישראל וההשתוקקות הרבה לרהיטים איכותיים, לעיצוב מותאם ולאיכות המוצרים בחדרי הנוער, והיא משיקה קו עיצובי חדש של אביזרים לנוער הכולל הדום מעוצב ומקסים לחדר.

באמצעות שימוש בהדום כאביזר נוחות בחדר הנוער, ניתן לעצב ולרענן את החלל, להעניק חיים, צבע והרבה נוחות לחיי היום יום ובשעת אירוח חברים בחדר של בני הנוער וכך להפוך את החדר לייחודי ומזמין.

ההדום המעוצב מזכיר את סגנון הרטרו של שנות ה- 60 והינו תוספת נעימה לחדר תוך יצירת חלל אירוח פונקציונאלי ויעיל ויחד עם עם זאת מזמין ונוח לאירוח. ההדום בנוי מגוף פנימי הכולל מסגרת עץ עמידה וחזקה במיוחד, ומרופד בספוג רך ונעים ומצופה בד פוליאוריתן איכותי העמיד  בשחיקה לאורך זמן.

ההדום מוצע בצבע אפור כסוף.

מידות ההדום: ר- 44 ס”מ, ע- 44 ס”מ, ג- 42 ס”מ

 מחיר לצרכן  הדום: 200 ₪.

הדום לחדרי ילדים ונוער של רהיטי דורון

 גם הכנסת צבע בעיצוב הבית, היא דרך מהנה לריענון החלל לקראת הקיץ.

מעבר לכך, לצבעוניות ולאנרגיה שבצבעים יש השפעה על האווירה בכלל ועל מצב רוחנו בפרט.

השילובים בין הצבעים יכולים להיות מרתקים ולהוסיף עניין ונופח בחלל. קולקציית האריחים הצבעוניים בצבעי הפסטל המעושנים במראה וינטג’, שוברת את החוקיות ומספקת אתגר וכיף אמיתי בעיצוב הבית.

 אלוני- אריחים לחיפוי קיר מתוצרת ספרד שח למר . צילום יחצ חול

לפי תפיסת המזרח, צבע הוא תדר אנרגטי וכולנו מגיבים אליו, אם במודע ואם שלא במודע. צבע משפיע על תחושת הנוחות ומצב  הרוח שלנו, ומעורר רגש. עיצוב החלל הוא עיצוב התפאורה של חיינו ואחת לכמה זמן נרצה לחדש, לרענן ולהוסיף צבע.

חברת אלוני, משיקה לקיץ 2014 סדרת אריחים לחיפוי קירות, המתאפיינת במראה וינטאג’ בצבעוניות ססגונית, בגוונים מרהיבים: ירוק, חרדל , ורוד כחול ולבן בגדלים של 15*30  .

הקולקציה תוצרת ספרד ונקראת: ) Catania קטניה), על שם העיר בספרד שרחובותיה ידועים בססגוניותם ובהשראת האדריכל המפורסם גאודי ,שעיקר עבודתו באריחי פסיפסים צבעוניים.

האריחים מכניסים אותנו לרחובות המצוירים של Catania ומזכירים לנו את הצבעים הרבים בשווקים כדוגמת שוק האוכל המפורסם LA BOQUERI, המלא בטעמים וצבעים.

 ניתן להשתמש באריחים הצבעוניים ליצירת קיר “לגו” צבעוני, המורכב משלל רב של גוונים, כאשר צבע הבסיס הינו בהיר ושאר הגוונים נותנים לנקודות של אור או בשילוב עם דקורים צבעוניים מאותה סדרה להפרדה בין אריחי בסיס בגוון אחיד.

 מחיר: 185 ₪ למ”ר

 אלוני- אריחים לחיפוי קיר מתוצרת ספרד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות