היולדות נתקעו בדרך לבית החולים בפקקי השביתה בירושלים – וחולצו

יולדת שנאלצה לעצור בצד הדרך הועברה לניידת והוסעה במהירות אל שערי צדק • עבור נהג שהסיע ברכבו את רעייתו הכורעת ללדת פתחו השוטרים ציר תנועה וליוו אותם עד בית החולים • והיה גם אוטובוס עם חתן בר מצווה שנתקע בפקק בדרך לכותל - וחולץ
חיים טוויל
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 14:57

שוטרי אגף התנועה של משטרת ירושלים ליוו במהלך הבוקר (שני) שתי יולדות שהיו בדרכן לבית החולים עם צירי לידה – והתעכבו בפקקי התנועה שנוצרו עקב מחאת עובדי עיריית ירושלים שחסמו צירים.

בכביש בגין הבחינו שוטרי התנועה ברכב שעצר בצד הדרך, התקרבו לכיוונו והבחינו באישה בהריון שאמרה להם כי היא עומדת ללדת ואינה יכולה לנהוג.

השוטרים העבירו אותה מיד לניידת והסיעו אותה תוך פתיחת ציר התנועה לבית חולים שערי צדק.

זמן קצר לאחר מכן, בעל שנהג ברכבו והסיע את רעייתו הכורעת ללדת לבית החולים, הזעיק את השוטרים שחלפו לידו ואמר כי הוא חושש שעקב פקק התנועה – לא יספיקו להגיע ללידה בבית החולים.

השוטרים החלו בפינוי ציר התנועה וליוו אותם עד לבית החולים שערי צדק.

במקביל, נהג אוטובוס שהסיע חתן בר מצווה עם בני משפחתו לכותל המערבי ונתקע בפקק ברחוב בן מימון, פנה לשוטרים וטען כי עקב הפקק לא יספיקו החוגגים לקיים את טקס בר המצווה המתוכנן.

השוטרים ליוו את האוטובוס עד לכותל. מיד עם רדת החוגגים מהאוטובוס, הם  ניגשו לשוטרים והודו להם על שסייעו בידם לקיים את שמחתם כפי שתכננו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות