בני רבינוביץ על בנט: “מתי החצוף הזה פתח פה על העבריינים שלו?”

בגלל ההודעה של יו"ר הבית היהודי על עסקת הטיעון של הרב יונה מצגר - העיתונאי החרדי בני רבינוביץ' משתלח בנפתלי בנט: "אתה חצוף ורשע גם יחד. מעולם לא פתחת את הפה על העבריינים בחצר שלך"
אבי כץ
כ"ז טבת התשע"ז / 25.01.2017 10:40

העיתונאי החרדי בני רבינוביץ’ השתלח בשר נפתלי בנט על רקע הודעת הגינוי שפרסם יו”ר הבית היהודי בעקבות עסקת הטיעון שנחתמה עם הרב הראשי לישראל לשעבר הרב יונה מצגר.

“אתה חצוף ורשע גם יחד. מעולם לא פתחת את הפה על העבריינים בחצר שלך. שנאתך הפתולוגית לכל מי שמיוצג כחרדי, אינה יודעת גבולות”.

הוא הוסיף וכתב: “רשע מרושע, שמתעבר על דבר לא לו, ולהסיט את האש מעמונה, ומכל הסרוגים שחטאו ופשעו פי כמה. ושוב, הכל משנאת חרדים”.

רבינוביץ הזועם הוסיף: “מתי החצוף הזה פתח את הפה על העבריינים הסרוגים שלו? והרי הרשימה ארוכה. מרבנים וקצינים בכירים ועד סלומיאנסקי, עליו הרב אליהו קיבל עדויות ברורות”.

מוקדם יותר שיגר בנט הודעה: “פעולותיו של מצגר הן עבירות פליליות ומוסריות עבור כל שליח ציבור, וכשמבוצעות על ידי רב ראשי הן מהוות חילול השם חמור. יש לפעול בנחישות על מנת לבער מתוכנו את נגע השחיתות”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ורבינוביץ כן גינה את העבריינים
    25/01/2017 21:09
    מה הוא רוצה?
  1. למה לרבינוביץ מותר ולבנט אסור?

  2. סייג לחכמה שתיקה.
    25/01/2017 22:20
    חרד לדבר ה'.
  3. לנוכח חילול ה’ הנורא במעשיו של הרב יונה מצגר, ראוי היה שבני רבינוביץ לא ינבל את פיו ויתחשבן עם מי שמגנה ,גם אם הוא נפתלי בנט . אלא , לכל הפחות יאמץ את שאמר הנביא עמוס “המשכיל בעת ההיא יידום”, עד יעבור זעם.
    רבינוביץ בהשתלחותו הסיט והעצים את התבערה לכיוון עדת היראים , וחבל.

  4. מה שבנט עשה למען עם ישראל -בני רבינוביץ לא יצליח לעשות כל ימיו.אז קצת כבוד גם כשמשמיעים ביקורת
    29/01/2017 00:14
    רפול
  5. חוץ מזה מה זה שייך הוא התייחס לעברין מורשע שחילל שם שמים בחסות מעללים של חבריו של בני ובעדודו של הרב של הליטאים בזמנו

  6. לקרוא ליהודי רשע ??? מה העברה בדיוק ???
    29/01/2017 15:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. זה נציג החרדים ??? בושה