מתפייסים? נתניהו אירח את ריבלין: “נשים הדברים הפחות טובים בצד”

ביום שאחרי ניצחונו של ראובן ריבלין, נפגש בנימין נתניהו עם הנשיא הנבחר במעון הרשמי של ראש הממשלה • השניים, הצהובים זה לזה, דנו בהמשך עבודתם המשותפת
שרי רוט
י"ג סיון התשע"ד / 11.06.2014 12:29

ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא הנבחר, ראובן רובי ריבלין, נפגשו הבוקר (רביעי) במעון הרשמי של ראש הממשלה בירושלים.

בפגישת העבודה הראשונה, בירך נתניהו את הנשיא הנבחר על בחירתו לתפקיד וביקש להשאיר מאחור את המתיחות בין השניים.

”אנחנו מכירים כמה עשורים טובים – שנינו ירושלמים, בנים לפרופסורים שחונכו על תורת ז׳בוטינסקי ויש לנו עוד הרבה מהמשותף – כמו קבוצת הכדורגל שלנו”, אמר נתניהו לריבלין.

ראש הממשלה הוסיף: ”לפנינו עבודה משותפת למען כל אזרחי ישראל. עברנו הרבה דברים יחד בחיים ואני בטוח שעכשיו נדע לשים את הפחות טובים בצד, ונפעל באחריות למען עתידה של מדינת ישראל”.

במערכת הפוליטית תוהים כבר מספר שנים מהי הסיבה לאיבה שרוחש נתניהו כלפי ריבלין בשנים האחרונות, שהתבטאה גם במאמציו לסכל את הפיכתו של ריבלין לנשיא.

אחת הגרסאות טוענת כי רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, לקחה יותר מדי ברצינות את חוש ההומור המושחז של ריבלין, כאשר זה התלוצץ לפני מספר שנים במהלך דיון על מינוי נציב הדורות הבאים – ואמר: “אולי אשאל את אשתי? בעצם אשתי לא ממנה אנשים…”. היה מי שקישר זאת  לרעייתו של נתניהו, שעל פי פרסומים באותה עת  היתה מעורבת במינוי בכירים בלשכת ראש הממשלה – ומאז הוא הפך לבלתי רצוי בבית נתניהו.

בישיבת סיעת הליכוד בכנסת שנערכה בשעות הצהריים של יום שני, ניגש ח”כ ראובן ריבלין אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, לחץ את ידו לראשונה מזה שנמה וחצי, ואמר: “מחר יכולה להיות שעתה הגדולה של התנועה הזו, כאשר אחד מבניה ייבחר לנשיא של כולם”. והוסיף: “נולדתי בתנועת החרות, ומעולם לא עזבתי את התנועה מול שום פיתוי או אתנן”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות