מירי רגב: “מיהו אובמה? היסטוריה”. דן מרגלית: “פרחחית, שרת השוק”

אתמול הכריזה שרת התרבות בעיר דוד: "מיסטר פרזידנט ברק אובמה, אני עומדת כאן, היום, חנוכה תשע"ז, בדרך בה הלכו אבות אבותיי, לפני 2000 שנה - ואחר כך תקפה אותו בראיון • העיתונאי דן מרגלית צייץ נגדה - ועל הדרך גם עקץ את ראש הממשלה
אבי כץ
כ"ח כסלו התשע"ז / 28.12.2016 19:04

דן מרגלית נגד מירי רגב: אתמול,  במהלך  במהלך טקס הסרת הלוט מעל “דרך עולי הרגל” שחשף את הרחוב ההיסטורי שטרם נפתח לציבור הרחב – תקפה שרת התרבות והספורט מירי רגב את נשיא ארה”ב ברק אובמה.

“מיסטר פרזידנט ברק אובמה, אני עומדת כאן, היום, חנוכה תשע”ז, בדרך בה הלכו אבות אבותיי, לפני 2000 שנה. שום החלטה בשום פורום בין לאומי, לא חזקה כמו האבנים האיתנות של הרחוב הזה”, אמרה השרה – והוסיפה: “אין עוד עם אחד בעולם שיש לו כזה קשר, וכזו זיקה לארצו. לא לסנגלים, לא לניו-זילאנדים, לא לאוקראיינים ולא למלזים”.

לאחר מכן, בראיון שהעניקה לערוץ 2 הוסיפה רגב: “מיהו אובמה? עם כל הכבוד, הוא היסטוריה”.

המתקפה של רגב הגיעה בתגובה לכך שארה”ב הובילה את ההצבעה במועצת הביטחון באו”ם נגד ישראל.

בתגובה צייץ היום העיתונאי והפובליציסט דן מרגלית מישראל היום מה הוא חושב על השרה: “מירי רגב מדברת על אובמה בסגנון של פרחחית, שרת השוק”, כתב מרגלית בחשבון הטוויטר שלו.

הוא הוסיף:  “אם ביבי לא מגיב בגינוי חריף, כי אז היא מדברת גם בשמו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז אמר
    29/12/2016 14:39
    אור
  1. אני לא מבין מה הדחף הבלתי נשלט להתייחס לכל אמירה של עיתונאי כזה או אחר, הם לא יותר חכמים מאף אחד והגיע הזמן להתעלם מהם.

  2. אור לגויים
    08/01/2017 23:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מירי תמיד היתה חזקה בדיפלומטיה, נראה שהיא נושאת עיניה למשרת שרת החוץ. בטוח יאהבו אותה בעולם. מקסימה!