פרס התקשר לברך: “בתפקיד הנשיא אתה לא מושל, אתה משרת”

נשיא המדינה שמעון פרס התקשר לברך את נשיא המדינה העשירי של מדינת ישראל הנבחר: "אתה צריך לשקול כל אמירה וכל מעשה"
י"ב סיון התשע"ד / 10.06.2014 20:36

נשיא המדינה שמעון פרס התקשר היום לברך את נשיא המדינה העשירי של מדינת ישראל הנבחר – ראובן (רובי) ריבלין, ואמר : “רובי, כבוד הנשיא הבא שנבחר כדת וכדין, אתה ראוי לכך ואני שמח על כך, זהו תפקיד שמביא איתו אחריות רבה מאוד.

אתה צריך לשקול כל אמירה וכל מעשה, אבל אתה תעשה זאת בהצלחה כי אתה מיסודך אדם חם וטוב. יש תקופת חפיפה ואני עומד לרשותך מרגע זה והלאה בכל נושא, אני והצוות שלי נשמח לעשות כל שאפשר כדי להעביר את החפיפה בצורה מכובדת וראויה ואני עושה זאת בנפש חפצה ובלב טוב.

אני בתום כהונה של 7 שנים כנשיא מדינה וזוהי זכות ענקית, מאחר שזה שירות לעם. בתפקיד הנשיא אתה לא מושל, אתה משרת. ובעיני אין דרגה גבוהה מלשרת את העם באמונה, ביושר בלב טוב ובתקווה עזה – ואתה מצויד בתכונות האלה. אני מאוד שמח להעביר אליך את התפקיד ואני מאחל לך הצלחה ובטוח שתצליח בכל דרכיך ובעתידך שיהיה גם בעתידה של מדינת ישראל”.

בסיום השיחה הודה  ראובן ריבלין, הנשיא הנבחר לנשיא פרס על הברכות החמות ואמר בהתרגשות גדולה:” אני מודה לך בשמי ובשם רעייתי נחמה, אין לי כל ספק בדברים שאמרת, יהיה לי מאוד קשה להיכנס לנעלייך הגדולות, נשיא מדינת ישראל התשיעי שמעון פרס, לא יהיה קל להיות הנשיא העשירי אחרי כהונתך שכן עשית הרבה פעולות לטובת האנושות כולה, תודה לך שמעון יקירי.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות