הגר”ש עמאר: “תאחד” • ביבי: “מצפה לשיתוף פעולה” • התגובות

בנט: "שמח שנבחר האדם הנכון" I יחימוביץ': ""מדינת ישראל זכתה בנשיא מצוין" I הגר"ד לאו: "נפעל בשיתוף פעולה על מנת לאחות קרעים" • כל התגובות במערכת הפוליטית
שרי רוט
י"ב סיון התשע"ד / 10.06.2014 16:06

ראש הממשלה: “אני מברך את ראובן ריבלין על בחירתו לנשיא המדינה.  איש הליכוד ואיש המחנה הלאומי ניצח. אני מצפה לשיתוף פעולה עם הנשיא הנבחר למען אחדות עם ישראל וכל אזרחי ישראל”.

הראשל”צ הגר״ש עמאר בשיחת טלפון לנשיא הנבחר רובי ריבלין: “ניחנת בתכונות ובכוחות לאחד וללכד את עם ישראל״. במהלך השיחה אמר עוד, כי לאורך השנים תמיד כיבד את הדת והמסורת היהודית, ובכל פעם שפנה אליו בכדי שיסייע בחוק מסוים או למנוע חוקים שנגדו את התורה, הוא נענה וסייע רבות. וכי עכשיו בתפקידו “יזכה להביא לכלל ישראל את חשיבות המשך השמירה על הזהות היהודית ואחדות העם״.

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, התקשר לברך את רובי ריבלין על בחירתו לנשיא המדינה. “מדובר בתפקיד רב משמעות לאחדותו של העם ולהצלחתה של ישראל בעולם. נפעל בשיתוף פעולה על מנת לאחות קרעים ולמנוע שנאת חינם בעם”.

יו”ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: “אני שמח שנבחר האדם הנכון, יהודי טוב עם לב גדול. לפעמים צריך להשים את החשבונות בצד ולהצביע לאדם הנכון”

ציפי לבני: “זה לא סוד שלא הצבעתי לרובי ריבלין, אבל הוא ואני מאותה התנועה – תנועת ז׳בוטינסקי, שבליבה המקורי והאמיתי מאמינה בדמוקרטיה ובממלכתיות. זהו יום חגיגי, ולמדינת ישראל יש נשיא שאני בטוחה שייצג אותה בכבוד”.

מאיר שטרית על ריבלין: “אני רוצה לברך את הנשיא הנבחר, ריבלין, שהוא חבר שלי. הוא מועמד ראוי, ואני מאחל לו שיצליח בתפקידו, לטובת עם ישראל ולטובת מדינת ישראל. לא הייתה בינינו מילה רעה. התנשקנו והתחבקנו לפני שידענו את התוצאות. הוא חשב שהפסיד, וביקשתי ממנו לחכות. אני מאחל לו שיהיה בריא ושיצליח בעבודה. המטרה היא לייצג את מדינת ישראל, לא הכבוד האישי של משהו”.

סגן שר הביטחון, ח”כ דני דנון, אמר היום לאחר הזכייה של רובי ריבלין: “כנסת ישראל בחרה את הנשיא המתאים ביותר, איש אוהב ירושלים וציון, ליכודניק מלידה, שימשיך לפעול למען עם ישראל בנחישות אין קץ וברגישות שאינה יודעת גבול”.

גדעון סער: “לדעתי נבחר נשיא מצוין למדינת ישראל. עם ישראל יכול בהחלט לחוש שהכנסת בחרה את המועמד שבכל סקרי דעת הקהל הציבור רצה, למרות שעמדו מולו כוחות מאוד גדולים. המועמד הראוי הוא זה שניצח.

השר אורי אריאל: ״אני מברך את ח״כ ראובן ריבלין על בחירתו לנשיאות המדינה. נשיא המדינה הינו תפקיד ממלכתי שתפקידו לאחד את העם ואני מצפה שכך אכן ינהג הנשיא הנבחר”.

כרמל שאמה הכהן, שייכנס לכנסת במקום ריבלין, אמר עם היוודע התוצאות: “אני מאחל לריבלין בהצלחה. רק על ההתנהגות הממלכתית שלו בשעה שבה הוא חשבש הוא מפסיד וכולם חשבו כך, הוא חיבק את מאיר שטרית כאילו הוא לא האלטרנטיבה – זה היה מרשים. זה טוב לנשיאות ולמדינת ישראל”.

ח”כ שלי יחימוביץ’, אמרה עם היוודע התוצאות: “מדינת ישראל זכתה בנשיא מצוין, אשר יחבר בין כל חלקי העם ויעשה זאת בהגינות, בצניעות ובממלכתיות”.

יחימוביץ’ הוסיפה: “אין להצטער על הטלטלה שעברה על המערכת הפוליטית במרוץ לנשיאות. מדובר בניקוי אורוות שהוא חלק מהמאבק בשחיתות. יש לקח מוסרי חשוב בבחירתו של אדם נקי כפיים, ויש לקוות כי מעתה מי שנגועים בשחיתות לא יעזו להתמודד על משרות ציבוריות”.

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן: “רובי ריבלין הוא איש ירושלים אוהב התורה, העם והארץ. אני בטוח שבעזרת מידותיו הנעלות הוא יאחד את עם ישראל כולו סביב עם ישראל ויחזק את אופיה היהודי של המדינה.”

ח”כ שקד על ניצחון ריבלין: “קרב צמוד שבסופו ניצח רבלין ויחד איתו ניצח גם המחנה הלאומי. אני גאה להיות חברה במפלגה שעמדה ביושר לאורך כל הדרך לצד המועמד הנכון. מפלגה שלא התעסקה בפוליטיקה הקטנה ובתקיעת מקלות בגלגלים. מאחלת הצלחה גדולה לרובי בייצוג מדינת ישראל בכבוד”

הבית היהודי: “תנועת הבית היהודי מברכת את ראובן ריבלין, בו תמכה באופן חד משמעי, על היבחרו. הנשיא ריבלין, איש ארץ ישראל ואיש ירושלים, יוסיף כבוד לבית הנשיא וייצג נאמנה את ישראל בעולם באהבתו לעם ישראל, ארץ ישראל ומסורת ישראל״.

יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד-ישראל ביתנו, ח״כ יריב לוין: ״אני מברך את חברינו רובי ריבלין על בחירתו לנשיא המדינה. עם ישראל זכה בנשיא לאומי ועממי אשר יצג נאמנה את תנועת הליכוד במשך עשרות שנים, ומעתה ישרת נאמנה את מדינת ישראל ואת עם ישראל כולו.״

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות