מילתם האחרונה: המועמדים לנשיאות מדברים רגע לפני

מי איחל הצלחה לעם ולעצמו? מי סיפר על הבטחות בארבע עיניים? מה אמר אלי ישי על מועמדותה של דליה איציק? • ואת מי חיבק רובי ריבלין בפתח ההצבעה
אליעזר היון
י"ב סיון התשע"ד / 10.06.2014 11:22

חמשת המועמדים הגיעו הבוקר (שלישי) למשכן הכנסת לקראת הקרב החשוב בחייהם.

רובי ריבלין אמר למצלמות כשיצא מביתו כי זהו “אחד הימים המשמעותיים בחיי. עברתי תחנות רבות ועברתי מבחנים. בלי כל ספק זו תחנה מרכזית וצומת דרכים שבו אני יכול להגיע לסיומה של דרך אחת ולהתחיל בדרך נוספת”.

כשהגיע ריבלין למשכן הכנסת אמר כי הוא מקווה “שיהיה יום טוב לעם ישראל, ושיהיה יום מוצלח לכנסת ישראל ושיהיה יום מוצלח גם לי”.

מועמד מפלגת התנועה חבר הכנסת מאיר שטרית אמר הבוקר בכנסת: “מאמין שהסיכויים לנצח גבוהים מאוד”. שטרית נשאל על אופי המרוץ המכוער והגיב כי “איני אומר מילה אחת רעה על המתמודדים”.

גם דליה איציק הנחשבת לבעלת סיכויים גבוהים לעלות אל הסיבוב השני התייחסה לסיכוייה לנצח בבחירות ואמרה כי “אני מאמינה שהכנסת תעשה היום היסטוריה ותבחר בפעם הראשונה באישה”. היא ציינה כי “הקמפיין היה מכוער ביותר ובחרתי לנהל קמפיין נקי”.

פרופסור דן שכטמן, שסיכוייו להעפיל אל הסיבוב השני כמעט אפסיים אמר הבוקר, כי לא מעט חברי כנסת אמרו לו “בארבע עיניים” שיצביעו בעדו. “חברי הכנסת חכמים, ויבחרו את מי שראוי להיות נשיא, גם אם אף חבר כנסת לא הצהיר פומבית שהוא תומך בי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות