דינוש עברה למחלקה רגילה ואכלה לראשונה בחייה שוקולד חלבי ופיצה

בני משפחתה של דינוש ריבקין, שעברה ביום שלישי שעבר ניתוח מסובך ומורכב, בישרו: "היום היא התיישבה והצליחה לעמוד על הרגליים. ולראשונה, אכלה שוקולד חלבי. כמה חיכינו לראות אותה כך. דינוש שלנו, הגיבורה, א-ו-כ-ל-ת!"
נתן פרל
י"א כסלו התשע"ז / 11.12.2016 08:58

דינוש ריבקין, הילדה בת הארבע וחצי, שעמדה במוקד קמפיין שעלה לאוויר לפני שלושה שבועות ברחבי המדיה הכתובה והמשודרת וריגש רבבות – יצאה אתמול (שבת) ממחלקת טיפול נמרץ ועברה למחלקה רגילה.

דינוש עברה ביום שלישי שעבר ניתוח מורכב ומסובך במרכז רפואי בבוסטון, שמאפשר לה סוף-סוף לאכול רגיל ולגדול כילדה בריאה, זאת לאחר שמאז שנולדה היא התמודדה עם בעיה חמורה ונדירה: ‘אטרזיה של הוושט’ – הושט שלה מחובר לריאות במקום לקיבה, ומיום שנולדה היא עברה מסכת ייסורים כואבת, יחד עם הוריה, ארי וחיה.

עד כה היא לא יכלה לאכול דבר. מעולם לא טעמה טעמו של שוקולד או סוכריה, עוף או אורז. האוכל היחיד שהחזיק אותה בחיים נכנס לגופה דרך צינורית הזנה – זונדה, והיא הייתה מחוברת שעות ארוכות למכשיר – ביום וגם בלילה. למרבה הצער, גם את סוג האוכל המיוחד הזה גופה בקושי מסוגל היה לעכל, והיא הקיאה ונחנקה מספר פעמים ביום.

אבל אמש בישרה משפחתה: “שבוע טוב! ב”ה בשורות משמחות! דינוש יצאה מטיפול נמרץ וכעת היא במחלקה רגילה. היום היא התיישבה והצליחה לעמוד על הרגליים. ולראשונה, אכלה שוקולד חלבי. בעז”ה שתמשיך להתחזק והיציאה שלנו מפה תהיה בקרוב!”

בדף הפייסבוק ‘מלווים את דינוש לחיים בריאים’, המעדכן על ההתפתחויות, נכתב הבוקר (שעון ישראל): “כמה חיכינו לראות אותה כך. דינוש שלנו, הגיבורה,  א-ו-כ-ל-ת! אחלו לה בתיאבון והמשך החלמה מהירה”.

לפוסט צורפה תמונה של דינוש אוכלת, לראשונה בחייה, פיצה.

דינוש

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות