“ראינו רכב מעוך לחלוטין”: 4 צעירים נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 431

כוחות הצלה הוזעקו הלילה לזירת תאונה בכביש 431 לכיוון דרום, אולם לא נותר להם אלא לקבוע את מותם של ארבעה צעירים שנלכדו ברכבם • מבירור ראשוני עולה: מכונית פרטית התנגשה בעוצמה ברכב שעצר בצד הדרך • איש זק"א: "ארבעת נוסעי הרכב הפרטי מסוג טיוטה נהרגו במקום"
חיים טוויל
ה' כסלו התשע"ז / 04.12.2016 23:55

ארבעה צעירים, בני מיעוטים מרמלה ולוד, בשנות ה-20 לחייהם, נהרגו הערב (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב בכביש 431 – סמוך למחלף נס ציונה לכיוון דרום.

לכוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה, לא נותר אלא לקבוע את מותם של הארבעה, שנלכדו ברכבם.

צוותי כיבוי וחילוץ מראשון לציון ורמלה פעלו עם כלים הידראולים לחלץ את הלכודים. לדבריהם, מדובר ב”חילוץ קשה מאוד”, והם נאלצו לחתוך את כל חלקי המכונית.

מבירור ראשוני של התאונה עולה, כי כלי רכב פרטי התנגש בעוצמה ברכב מסחרי שחנה בצד הדרך.

מאיר ולדר, פרמדיק מד”א שהוזעק לזירה, סיפר: “מדובר בתאונה מזעזעת. ראינו רכב מעוך לחלוטין, כשבתוכו לכודים ארבעה צעירים”. לדבריו, “הם היו מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות. ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם מהרכב, אך הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם”.

אריה מנדלזון, ראש סניף איחוד הצלה בבאר יעקב, שהגיע ראשון לזירה דיווח כי נקבע מותם עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבלו.

איש זק”א סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לרכב מסחרי. ארבעת נוסעי הרכב הפרטי מסוג טיוטה נהרגו במקום. כשהגעתי לזירת התאונה הרוג אחד היה לכוד ברכב ושלושה מחוסרי הכרה בסמוך לרכב על הכביש”.

נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה הקשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות