אברך בן 22 מבית שמש תקף ילד בן 13 מספר פעמים ברכבו

חיים טוויל
|
ד' כסלו התשע"ז / 04.12.2016 15:46
קטין כבן 13 הגיע יחד עם אימו ל’מרכז ההגנה לילד’ בירושלים, שם דיווח לחוקרות כי צעיר חרדי, אותו הכיר לפני כחודש באזור מגוריו, נהג לאסוף אותו ברכבו ולבצע בו מעשים חמורים • נהג ליצור עימו קשר באמצעות הודעות סמס • החשוד, בן 22 מבית שמש, אותר לפני שבוע, נעצר – ומאז הוארך מעצרו כמה פעמים • מחר יוגש כתב אישום נגד החשוד

מחר (שני) יוגש כתב אישום ובקשה להארכת מעצר לאברך חרדי, בן 22 תושב בית שמש, שביצע מעשים חמורים בנער כבן 13  ברכבו בכמה הזדמנויות.

הפרשה נחשפה לאחר שקטין כבן 13, בן למשפחה חרדית, הגיע יחד עם אימו ל’מרכז ההגנה לילד’ בירושלים, שם דיווח לחוקרת הנוער במשטרה וחוקרת הילדים של משרד הרווחה, כי צעיר אותו הכיר לפני כחודש באזור מגוריו נהג לאסוף אותו ברכבו ולבצע בו מעשים חמורים.

הקטין סיפר כי הצעיר נהג ליצור עימו קשר באמצעות הודעות אותן שלח למכשיר הנייד שלו.

אימו של הנער, שהבחינה בשינוי בהתנהגות של בנה ובעובדה כי הוא נוהג להסתודד ולהתבודד בחדרו, שוחחה על כך עם קרוב משפחתה – ויחדיו החליטו לדווח למשטרה.

מיד עם קבלת הדיווח, ולאחר פעולות חקירה שבוצעו אותר החשוד – בן 22 תושב בית שמש, אשר נעצר לפני כשבוע ומעצרו הוארך מעת לעת.

ביום שישי הוגשה כנגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד מחר, אז יוגש נגדו כתב אישום. במסגרת כתב האישום, תוגש בקשה לחילוט רכבו של החשוד.

מהמשטרה נמסר לחרדים 10, כי מרכז ההגנה לילד הקיים בירושלים, בו יושבים במשותף חוקרי משטרה וגורמי רווחה וטיפול, נותן מענה מיידי ומקיף לקורבנות עבירות של מעשים חמורים.