סמוטריץ’: “אם ראש הממשלה נפגע מאמירה שלי – מוכן להתנצל עליה”

הח"כ מהבית היהודי אישר כי סולק מלשכתו של ראש הממשלה: "ראש הממשלה סירב לתת לי להיכנס לחדר, הוא לא אהב כמה אמירות שלי" • "אם מי שיש לו מחלוקת עם ראש הממשלה מאבד את היכולת לעבוד איתו בצורה עניינית, אני חושב שיש לנו כאן בעיה קשה"
נחמן גור
ד' כסלו התשע"ז / 04.12.2016 09:33

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הצהיר הבוקר (ראשון) בראיון שהעניק לגלי צה”ל, כי הוא מוכן להתנצל בפני ראש הממשלה – אם הוא  נעלב מאמירותיו בראיון שהעניק לעיתון ‘הארץ’.

סמוטריץ’ ציין כי הדיווח על סילוקו מהדיון בנושא עמונה נכון. “ראש הממשלה סירב לתת לי להיכנס לחדר, הוא לא אהב כמה אמירות שלי מאותו ראיון מאוד ארוך בעיתון ‘הארץ'”, סיפר סמוטריץ’.

הח”כ הוסיף: “אני איש צעיר מידי בכדי לטפס על עצים – אז אם ראש הממשלה נפגע מאמירה ספציפית זו, אני מוכן להתנצל עליה. זו לא הנקודה”.

עם זאת הבהיר סמוטריץ’ כי איננו חוזר מגוף הדברים שאמר, וכי מתיחת ביקורת עניינית על נתניהו לא אמורה למנוע עבודה משותפת.  “יש לנו כבוד מאוד גדול לראש הממשלה, אבל זה לא סוד שיש לנו ויכוח נוקב איתו ברמה האידאולוגית”, אמר. “אם מי שיש לו מחלוקת עם ראש הממשלה מאבד את היכולת לעבוד איתו בצורה עניינית, אני חושב שיש לנו כאן בעיה קשה”.

לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 2, עם פתיחת דיון על עמונה, ראש הממשלה סילק מלשכתו את סמוטריץ’. “אמרת עליי שאני לא ימין ולא אמין, אז אל תיכנס לכאן”, הטיח נתניהו בסמוטריץ’. “לא רוצה לשבת איתך”.

בריאיון שפורסם בסופהשבוע במוסף ‘הארץ’ צוטט סמוטריץ’: “לצערי הרב נתניהו הוא לא ימין. עד שנתניהו הגיע, היה ברור – בישראל ובעולם – שיש ימין ושמאל. כשהשמאל בשלטון אפשר לדבר על חלוקת הארץ. כשהימין בשלטון, אין על מה לדבר. בא נתניהו ויצר מצג שווא, שלפיו יש קונסנזוס בין הימין לשמאל לגבי פתרון שתי המדינות. זה לא נכון, זה שוחק את התודעה וגורם נזק גדול מאוד לעמדות ולאינטרסים של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות