4 וחצי שנים אחרי שכל משפחתה נהרגה: רחלי אטיאס חגגה בת מצווה

ארבע וחצי שנים אחרי התאונה שזעזעה את כל המדינה חגגה רחלי אטיאס, היחידה שניצלה מהתאונה הקטלנית בה נספו כל בני משפחתה בת מצווה • קרוב משפחה: "זה היה כל כך מרגש ונוגע ללב" • סבה: "היא מבינה שהחיים חזקים וטומנים בחובם תקוות לעתיד טוב"
אבי כץ
א' כסלו התשע"ז / 01.12.2016 13:14

ארבע שנים וחצי אחרי האסון הנורא שפקד את משפחת אטיאס, חגגה אתמול המשפחה את בת המצווה של רחל-אפרת – הילדה שניצלה מהתאונה המחרידה שבה נהרגו כל בני משפחתה.

בת המצווה נחגגה בחיק משפחתה של רחלי וחברים קרובים בעיר צפת, שם היא מתגוררת בבית הדודים אסתר ורונן כהן. כולם שמחו, רקדו ובירכו את רחלי.

“זה היה כל כך מרגש ונוגע ללב”, סיפר קרוב משפחה לדני ברנר מישראל היום. “אירוע שבו כמובן השמחה נמהלה בעצב, אבל אין ברירה. אחרי אסון כל כך כבד כולנו לומדים איך להמשיך הלאה, כי החיים חזקים מהכל”.

האסון הנורא של משפחת אטיאס היה אחד האסונות המצמררים שידעה המדינה: ב־22 במאי 2012 הייתה משפחת אטיאס, תושבי היישוב בר יוחאי שבגליל העליון, בדרכה לטבריה.

במהלך הנסיעה אבדו הבלמים של הרכב וכניסה לטבריה הידרדרה מכוניתם לתהום – ועלתה באש. התוצאה היתה קשה מאוד: ההורים – יהודית ורפי אטיאס וששת ילדיהם: התאומים נריה ואלישיב (16) והבנות אביה (17), שירה (11), תאיר (9) ונועה (5) ז”ל  – נהרגו.

רק רחלי, שהיתה אז בת 7, הצליחה להיחלץ מהמכונית וכך ניצלה מהתופת.

בני המשפחה שנהרגו נטמנו זה לצד זה בבית העלמין בצפת, בהלוויה מצמררת. המדינה כולה דמעה למראה הטרגדיה.

סבה של רחלי, הרב שמעון אטיאס ממגדל העמק, אמר אתמול לישראל היום: “אני מאחל לרחלי שבעזרת ה’ תעלה, תפרח, תצליח ותקים בית ומשפחה לתפארת. היא ילדה חכמה שמתבגרת מהר. ילדה שמבינה כמה שהחיים חזקים וטומנים בחובם תקוות לעתיד טוב.

“עם זאת, היא לא שוכחת לרגע את הוריה ואחיה היקרים, שכבר אינם איתה ואיתנו. יחד כולנו, רחלי וכל בני המשפחה, לא נשכח אותם לעולם”.

משפחת אטיאסהקברים בצפת. צילום:Hamad Almakt/Flash90

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות