‘האב התוקף’ מהמשפחה המיוחסת מירושלים הורשע ונשלח ל-9 שנים בכלא

חיים טוויל
|
כ"ט חשון התשע"ז / 30.11.2016 10:26
המורשע, בן 50, אב ל-11 ילדים, בן למשפחה מיוחסת מאוד בציבור החרדי, הורשע בבית המשפט במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים חמורים בשתיים מבנותיו • לפי ההסכם, האב ישלם גם פיצויים של 50 אלף שקלים לבת הגדולה יותר, ופיצוי של 45 אלף שקלים לבת הצעירה • פרקליטו: “חתם על עסקת הטיעון כדי לא לפגוע פגיעה נוספת במשפחתו”

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע הבוקר (רביעי), במסגרת הסדר טיעון, את ‘האב התוקף’, תושב ירושלים בן 50, בן למשפחה מיוחסת מאוד בעולם החרדי, שהואשם בביצוע מעשים חמורים בשתיים מבנותיו – מאז שהיו בנות שבע ו-11.

על פי ההסדר, האב הודה בביצוע המעשים ונשלח לתשע שנות מאסר.

בנוסף הוא יישלם פיצויים בסך 50 אלף שקלים לאחת הבנות, שהייתה מעל גיל 16 בעת ביצוע המעשים, ו-45 אלף שקל לבתו השנייה, שהייתה מתחת לגיל 16.

הפרשה, שהסעירה בקיץ את המגזר החרדי, נחשפה בחודש יולי עם הגשת כתב האישום הראשון נגד האב.

האב, לו 11 ילדים, הואשם אז כי ביצע מעשים חמורים במיוחד בשתיים מבנותיו. על פי אתו כתב האישום, האב פגע בבתו הגדולה כשהייתה בת שבע, עד שעזבה את הבית בגיל 17.

שבועות אחדים לפני הגשת כתב האישום הראשון גילתה המתלוננת כי מאז שעזבה את הבית, עבר האב להתעלל לכאורה באחותה הקטנה שהייתה אז בת 11.

בשלב זה, החליטה לספר על כך לקרובי משפחתה. היום השתיים בנות 23 ו-15.

עו”ד יהודה פריד, שייצג את האב, אמר: “מרשי חתם על עסקת הטיעון כדי לא לפגוע פגיעה נוספת במשפחתו, ויעשה הכול בכדי לשקם את משפחתו”.

 רעייתו לאחר המעצר: “האמת תצא לאור”

כשבועיים לאחר מעצרו, התייצבה רעייתו, אם הבנות, וגוננה עליו, בצעד יוצא דופן, בריאיון שהעניקה למשה נוסבאום מחדשות 2.

“הבן אדם הזה הוא בן אדם טוב לכל, כולם מתגעגעים אליו, כולם רוצים שהוא יחזור”, סיפרה אז בראיון, “בעזרת השם האמת תצא לאור”.

“הוא בן אדם טוב ותומך לאורך כל השנים”, טענה האישה בנחרצות.

על המעשים החמורים המיוחסים לו – אמרה: “מה נראה לך, שאם אני נמצאת בבית אז אני לא אראה דברים? תגיד, זה נראה לך הגיוני שמישהו יעשה משהו כזה לידי ואני לא אראה את זה?”

בהתייחסות להאשמות החמורות נגד בעלה אמרה האישה כי היא בטוחה שהוא לא עשה מעשים חמורים. “ולא עשה שום דבר כזה בחיים שלו, וגם כששאלתי אותו זה מה שהוא אמר לי”, אמרה.

היא הוסיפה לגונן על בעלה: “הוא אמר לי שהוא רק בסך הכל חיבק ונישק וליטף, אבל האמת תצא לאור”.

כשהיא נשאלה האם בתה המציאה את הסיפור ואת המעשים החמורים המיוחסים לבעלה – השיבה: “אני לא רוצה להגיד עליה שקרנית, אני לא רוצה להגיד עליה עלילה, אבל יש פה דברים מעבר”.

לבסוף אמרה: “השטן לא יכל לסבול את כל העוצמות, החסד והשלווה שהיו בבית הזה. המשפחה תחזור להיות בשגרה רגילה, מאוחדת ומשפחתית. כולל שתי הבנות, בעזרת השם. כולנו נהיה ביחד באחדות, ביחד עם בעלי”.