עוד ‘סרוג’ בש”ס: היועץ בבחירות מונה למנכ”ל משרד הנגב והגליל

יוני גרין
|
כ"ח חשון התשע"ז / 29.11.2016 10:54
מנכ”לית המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, סיגל שאלתיאל הלוי, מונתה על ידי שר הפנים אריה דרעי לתפקיד ראש המועצה המקומית תפן • במקומה מונה אריאל משעל – מי שכיהן בקמפיין הבחירות לכנסת כיועץ אסטרטגי בכיר של ש”ס • משעל, חובש כיפה סרוגה, הוא בנו של העיתונאי ניסים משעל • ביקורת בש”ס: “אין חרדים מתאימים?”

שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי, מינה היום (שלישי) למנכ”ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל את אריאל משעל, שכיהן עד כה כיועץ השר לקשרי ממשל ברשות לפיתוח הגליל.

משעל, בן 42, נשוי פלוס 3, הוא עורך דין בהשכלתו, כיהן בעבר במספר תפקידי ניהול ועריכה בתחום התקשורת.

משעל, בנו של העיתונאי נסים משעל, שימש כיועץ אסטרטגי בכיר לקמפיין של ש”ס במערכת הבחירות לכנסת ה-20. הוא נחשב למקורבו של דרעי. הוא ממונה לתפקיד במקומה של המנכ”לית היוצאת סיגל שאלתיאל הלוי.

שאלתיאל הלוי מונתה היום על ידי שר הפנים אריה דרעי לתפקיד ראש המועצה המקומית התעשייתית תפן.

סיגל שאלתיאל הלוי, תושבת המושב מנות שבגליל המערבי, כיהנה בשלוש השנים האחרונות כמנכ״לית המשרד לפתוח הפריפריה הנגב והגליל.

השר אריה דרעי אמר: ״ברצוני להודות למנכלית סיגל שאלתיאל הלוי, על עבודה משותפת ומסורה במשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל. בשנה וחצי האחרונות מאז מוניתי לשר, סייעה לי סיגל רבות בנאמנות ומקצועיות. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש כיור מועצת מגדל תפן״.

סיגל שאלתיאל הלוי: “אני מודה לשר דרעי על עבודה משותפת ועל האמון שנתן בי במשך כל תקופת עבודתינו המשותפת. כתושבת הגליל אני רואה בתפקיד החדש שליחות ואני שמחה לפרוץ דרך ולהיות האשה הראשונה העומדת בראש מועצה תעשייתית״.

משעל הוא המנכ”ל השני במשרדים של ש”ס החובש כיפה סרוגה. הראשון הוא עו”ד עודד פלוס, שמונה על ידי דרעי למנכ”ל משרד הדתות.

גורמים בש”ס הביעו כעס על המינוי. “אין חרדים מתאימים לתפקיד? דרעי מטיף כל הזמן להעדפה מתקנת לחרדים, אבל כשזה מגיע למינויים במשרדיו הוא שוכח ליישם זאת בעצמו”.