הנכסים של המתמודד מאיר שטרית נחשפים: 4 דירות

ח"כ מאיר שטרית, שהיה היחיד מבין המועמדים לנשיאות שלא פרסם אתמול הצהרת הון, חשף את נכסיו בהצהרה חלקית • "אני יודע שהייתה סקרנות גדולה. חיכיתי לראות מה מפרסמים אחרים"
נחמן וייס
י"א סיון התשע"ד / 09.06.2014 16:28

נכנע ופרסם: לאחר שסירב לחשוף את הצהרת ההון שלו, בעקבות שאר המועמדים, נתן היום מאיר שטרית סקירה חלקית על הנכסים שברשותו.

בישיבת סיעת התנועה שהתקיימה היום בכנסת, אמר שטרית: “אני יודע שהייתה סקרנות גדולה, חיכיתי לראות מה מפרסמים אחרים”.

לדבריו, דירת המגורים שלו ביבנה, נרכשה בשנת 1987, ונבנתה בעלות של 1.25 מיליון שקלים, שוויה כיום נאמד בכ-3-2 מיליון שקלים. בנוסף, ברשות הזוג שטרית דירה באילת שנרכשה ב-1996 בעבור 600 אלף שקלים, וכיום שוויה מוערך בכ-900 אלף, וכן בדירת חדר נוסף, באשקלון, שנקנתה ב-400 אלף שקל באותה שנה וערכה לא עלה מאז. כמו כן,  רשומה על שמו דירה באשדוד בעלות 1.05 מיליון שקלים, שנרכשה עבור חמותו, שנפטרה לאחרונה.

שטרית חשף גם את תלוש המשכורת שלו, הכולל משכורת ח”כ בסך 39,000 ברוטו, ותוספת של 3,000 שקלים כהשלמה למשכורת שר. אולם הוא אינו מקבל פנסיה. לדבריו, “היו לי זכויות של 60% פנסיה בעיריית יבנה (שם היה ראש עיר, י.ה.), וויתרתי עליהן. היו לי זכויות 30% פנסיה של שר מהסוכנות (שם כיהן כגזבר, י.ה.) – וגם על זה ויתרתי.

בהתייחסו לחברת הפרסום של אשתו שטרית מדיה גרופ, אמר שטרית: “יחד עם אשתי רשומה חברת שטרית מדיה גרופ. אני מוסר דוחות במשותף למס הכנסה והכל שקוף”.

שטרית הוסיף כי אין לו קשר לניהול החברה.

כזכור, אמש חשפו שאר המתמודדים לנשיאות הצהרות הון, וזאת בעקבות פרשת פואד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות