שכטמן: לא רציתם בי כנשיא? תקבלו אותי כחבר כנסת

זוכה פרס נובל פרופ' דן שכטמן מכריז כי אם לא יבחר לפתקיד נשיא המדינה הוא שוקל להתמודד במפלגת מרכז • על הבחירות מחר: "התמיכה בי הולכת וגוברת וסיכויי להגיע אל הסיבוב השני ריאליים
נחמן וייס
י"א סיון התשע"ד / 09.06.2014 15:31

נשיא – קרוב לוודאי – הוא כבר לא יהיה, אך האם נראה אותו כחבר כנסת בכנסת הבאה? במסיבת עיתונאים שקיים המתמודד לנשיאות, זוכה פרס נובל, הפרופסור דן שכטמן,  הצהיר, כי אם לא יקבל כמות קולות מספקת שתביא אותו לכהן בתפקיד הנשיא, הוא ישקול להתמודד במסגרת מפלגת מרכז לכנסת.

שכטמן סיפר כי הוא נפגש בעבר עם משה כחלון, שהכריז על רצונו להמודד בבחירות הבאות, וכי הוא לא פוסל את הצטרפותו למערכת הפוליטית.

בהקשר לבחירות מחר אמר שכטמן כי מתוך שיחות שקיים עם חברי הכנסת, “התמיכה בו הולכת וגוברת”,  וסיכוייו להגיע אל הסיבוב השני בבחירות לנשיאות ריאליים בהחלט. לפי שכטמן, משיחות גישוש שערך, גם חברי הכנסת מהמפלגות החרדיות שוקלים את  התמיכה בו באופן חיובי ובצורה רצינית.

“הציבור רוצה שהילדים והנכדים שלנו ירצו לחיות בישראל. שיהיה לו דיור טוב, השכלה טובה. מבית הנשיא, אלה הדברים שאעשה, אני אשפיע על הממשלה לקדם את החינוך”, הסביר שכטמן. והוסיף כי בכל סקר השואל את דעתו של הציבור למועמד המועדף עליהם לתפקיד הנשיא, הוא מגיע אל המקום השני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סיכויו לכנסת כסיכויו לנשיא
    10/06/2014 09:04
    נח
  1. האם הערכתו להיכנס לכנסת מוצלחת כמו הערכתו שהוא עולה לסיבוב השני ?