הפכו להורים אחרי 27 שנה: בני הזוג פרץ ימשיכו לארח בשבתות בהדסה

בני הזוג סימה ויצחק פרץ, שהפכו לפנים הקבועות במסדרונות 'הדסה', כאשר במשך כל שבת וחג ליוו מטופלים ובני משפחותיהם - ימשיכו בפעולות ההתנדבות, גם לאחר הולדת בתם אחר 27 שנות נישואין
יוני גרין
כ"ב חשון התשע"ז / 22.11.2016 23:27

עשרים ושבע שנות המתנה של בני הזוג סימה ויצחק פרץ, שהסתיימו השבוע בהולדת בת בשעה טובה ומוצלחת – הובילו, עם היוודע הבשורה המשמחת, לחגיגה בכל המחלוקת במרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ בירושלים.

בני הזוג הפכו לפנים הקבועות במסדרונות ‘הדסה’, לסמל של מסירות ונתינה ללא סוף, כאשר במשך כל שבת וחג ליוו את המטופלים ובני משפחותיהם, והעניקו להם בשם עמותה גדולה  – הנשארת לבקשתה בעילום שם – סעודות מלאות של שבת וחג ואף תיאמו סידורי לינה ושהיה עבור המשפחות.

מנכ”ל הדסה, פרופ’ זאב רוטשטיין, פגש באופן אישי את הרב יצחק פרץ, אשר עונד על ידו את ‘צמיד’ האב הטרי המורשה להיכנס לתינוקיה במחלקת יולדות א’, ובירך אותו בהתרגשות.

“מעשי החסד שלכם עבור כל כך הרבה מטופלים ומשפחותיהם לאורך השנים – לא נפלו על אוזניים ערלות. אני בטוח כי כולם ככולם בירכו אתכם לא אחת וקיוו כי תזכו לאושר כזה גדול, ולא בכדי הבשורה משמחת אותנו ההדסאים והמטופלים – בכל מחלקה בבית החולים”.

רב המרכז הרפואי הרב משה קליין, אשר מכיר את בני הזוג מקרוב, אמר להורים המאושרים כי שמחתם הינה הבשורה הגדולה ביותר שיצאה מכותלי בית החולים. “אין לתאר ואין לשער את האושר שחשים כעת כל מי שביקרו ולו פעם אחת בשבת בבית החולים – כולם נקשרו בכם ובמעשיכם, והייתם ונותרתם הסמל והדוגמא למסירות והתנדבות. אין זה מקרה שהלידה התרחשה בשבוע בו קוראים אנו על זכותם של אברהם ושרה להיפקד בזכות מצוות הכנסת אורחים”.

הרב קליין ביקש מבני הזוג כי ימשיכו לשהות בשבתות וחגים בביה”ח הדסה עין כרם כמו שעשו זאת ברציפות במשך 25 שנה, וימשיכו להקרין מאורם וממעשיהם על כל באי בית החולים. ההורים המאושרים אמרו כי אכן כך יהיה ופעולות ההתנדבות תמשכנה כסדרן.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בני כמה הם?
    23/11/2016 03:07
    ע'
  1. הפרט הנ”ל חסר מהידיעה

  2. קישור
    05/12/2016 13:15
    טל
  3. שלחו לי למייל את הקישור של האתר חרדים 10. תודה.