הבית היהודי נגד ‘חוק כדורי המוות’ של יש עתיד

אורי אורבך מהבית היהודי, הודיע כי יגיש ערר על הצעת חוק 'מוות במרשם רופא' שיזם ח"כ עופר שלח • "אנסה במעט כוחותי להציל את ספר החוקים שלנו מכדור המוות הזה"
שרי רוט
י"א סיון התשע"ד / 09.06.2014 12:45

השר לאזרחים ותיקים, אורי אורבך מהבית היהודי, הודיע כי יגיש ערר על הצעת חוק ‘מוות במרשם רופא’ שיזם ח”כ עופר שלח מיש עתיד. הצעת החוק אושרה אתמול בוועדת השרים לחקיקה.

“הבוקר אגיש ערר לוועדת שרים לחקיקה נגד חוקי ‘מוות במרשם רופא’ של עופר שלח וזהבה גלאון”, כתב אורבך בדף הפייסבוק האישי שלו.

לדבריו, “המוות הופך להיות עוד מוצר צריכה או שירות לאזרח. הרופאים, אומללים שכמותם, צריכים לספק גם שירותי הריגה וחיסול חולים סופניים. זוהי ליברליות מזויפת שגורסת כי הכל סחיר ומותר ובלבד שזה רצונו החופשי של הלקוח. כל ערך אחר: חברתי, דתי, משפטי, נדחה אל מול רצון הפרט.

“זהו אותו עיוות מחשבתי שמביא לסחר בנשים תחת הכותרת ‘פונדקאות’; וזו אתה פרובינציאליות הטוענת שהחוק גם פועל מצוין באורגון שבאמריקה, אז בטח שזה מתאים לנו.

“וואוו, אמריקה. לבי לבי לחולים הסופניים שאין שיעור לסבלם, אבל הדיון הוא גם מה מותר להכניס לספר החוקים, מה תפקידם של הרופאים ובני משפחה, והאם רק ‘זכות הפרט’ היא הערך המכריע בקביעת החוקים.

אורבך מצהיר: “אנסה במעט כוחותי להציל את ספר החוקים שלנו מכדור המוות הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות