בן 14 נעצר בבני ברק: חשוד שביצע מעשה חמור בילדה חרדית בת חמש

ילדה קטנה נמצאה לבדה מאחורי בניין בבני ברק - כשהיא ממררת בבכי • ניידות של השיטור העירוני בבני ברק הגיעו אל הזירה ופתחו בסריקות:. כעבור זמן קצר הם איתרו נער כבן 14, תושב העיר, החשוד שביצע בה מעשה חמור
חיים טוויל
ט' חשון התשע"ז / 10.11.2016 20:28

שוב תקיפה בעיר התורה והחסידות: הערב (חמישי) התקבל במשטרה דיווח על ילדה קטנה, כבת חמש, אשר נמצאה על ידי עוברי אורח לבדה מאחורי בניין בבני ברק – כשהיא ממררת בבכי.

על פי החשד, הילדה – בת למשפחה חרדית – עברה תקיפה.

ניידות של השיטור העירוני בבני ברק, אשר הגיעו אל הזירה ופתחו בסריקות. כעבור זמן קצר הם איתרו נער כבן 14, תושב העיר,  החשוד במעשה.

הילדה הועברה לידי הוריה.

החשוד נלקח לחקירה במחלק הנוער במשטרת מרחב דן.

ביום רביעי שעבר נעצר ברהם ריזל, תושב בני ברק בן 21, בחשד לביצוע מעשה חמור בילד בן 13. מהמשטרה נמסר, כי לחשוד מיוחסים מקרים נוספים של תקיפות ילדים.

לחרדים 10 נודע כי החשוד קשר עצמו לחמישה מקרים נוספים בהם תקף ילדים.

החשוד נעצר לאחר שבמוצאי שבת הוגשה תלונה במשטרה על ידי הורים, בגין ניסיון תקיפה של בנם בעיר בני ברק. על פי החשד, החשוד אחז בידו של הילד, הכניס אותו לתוך חדר מדרגות וניסה לפגוע בו.

הילד צעק והחשוד נמלט.

מאז קבלת התלונה, החלו שוטרי השיטור העירוני בעיר בסריקות נרחבות באזור בו התרחשה התקיפה, תוך שהם ממתינים לחשוד באזורים שונים, בסביבת זירת האירוע.

ביום רביעי אחר הצהרים זוהה החשוד על ידי שוטרי השיטור העירוני, נעצר – והודה במיוחס לו. הוא  נלקח לחקירה במשטרת מרחב דן.

כאמור, הוא חשוד כי נערים וילדים רבים היו חשופים בחודשים האחרונים בבני ברק לתקיפותיו, אולם עד כה הורי הנפגעים לא התלוננו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות