הביוגרפיה של בערי וועבר: במקום ספר, אלבום מוסיקלי עם תחנות חייו

אחרי שישה אלבומים מוצלחים ושירים שהפכו ללהיטים - החליט הזמר בערי וועבר לכתוב את סיפור חייו • אלא שבמקום בספר, הוא עשה זאת באלבום מוסיקלי • האזינו לרצועה שפותחת את האלבום - 'דידן נצח', אותה הלחין בערי ועיבד מונה רוזנבלום
ה' חשון התשע"ז / 06.11.2016 16:46

אחרי שישה אלבומים מוצלחים ושירים שהפכו ללהיטים ונחלת הכלל, החליט הזמר בערי וועבר לכתוב את סיפור חייו. אלא שבמקום בספר הוא עשה זאת באלבום מוסיקלי: ‘אגודה אחת’.

בשונה משאר האלבומים, ב’אגודה אחת’ לוקח BERI את המאזין לסיור בכל מיני תחנות בחייו – תחנות של אמונה, בטחון, תקווה ושמחה.

בערי ישב שעות ארוכות אצל מיטב המלחינים כשבכל לחן הוא עצמו הלחין חלקים נכבדים מהשירים, והמלחינים השונים הוסיפו קטעים משלהם – עד שהשירים התאימו במדויק לסיפור חייו.

אלה לא סתם עוד להיטים כאלה ואחרים, אלא עבודת נמלים מאומצת, שבסופו של דבר יצרה אלבום מגוון מאוד עם סגנונות שונים ומיוחדים, כך שכל אחד יוכל למצוא באלבום שירים שאליהם הוא יוכל להתחבר ולאהוב.

כדי שהביוגרפיה תהיה מושלמת ומדויקת, צורפו למלאכה אנשי מקצוע שנתנו לה את הפירוש הנכון אליו שאף להגיע, כמו מנהלו האישי אלי לקס וצמד המעבדים של הפרויקט – מנדי הרשקוביץ וחזקי ברויער, כשבנוסף על כך נוטלים חלק באלבום שורה ארוכה של מיטב המלחינים והמעבדים ביניהם – איצי וולדנר, פינקי וועבר, מונה רוזנבלום, הצמד אלי קליין ואיצי ברי, עמי כהן, אודי דמארי, יואלי דיקמן, ברוך שלום בלסופסקי ועוד רבים וטובים.

בערי מאמין ובטוח שהצלחתו הפרטית והאישית תלויה הרבה בחיבורים שלו עם אנשים שונים – וב’אגודה אחת’ ההכרה הזו באה לידי ביטוי, כפי שניתן לראות ולשמוע.

מצורפת הרצועה שפותחת את האלבום – ‘דידן נצח’, אותה הלחין בערי ועיבד מונה רוזנבלום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות