דני דנון התגאה ב”אוכל כשר באו”ם” – וחטף תגובות ציניות מהגולשים

שגריר ישראל באו"ם כתב בפוסט: "הניצחון הקטן הזה הוא מרגש במיוחד", זכה לאלפי שיתופים - אבל גם לתגובות ציניות רבות • בהצעות: להפוך את מעלית האו"ם למעלית שבת, לשאול שגרירים: 'אחי, הנחת תפילין היום'? -, ועד דרישה לכלי לנטילת ידיים בשירותי האו"ם
אבי כץ
א' חשון התשע"ז / 02.11.2016 16:59

דני דנון, שגריר ישראל באו”ם הציג בפוסט שפירסם בדף הפייסבוק את ההישג שלו: ההצלחה להכניס מזון כשר לקפיטריות של האו”ם.

בסטטוס שזכה לאלפי שיתופים כתב דנון: “החל מהיום: מזנון כשר באו״ם. לאחר עבודה מול מטה האו״ם בניו יורק, מזנון האו״ם יחויב להגיש אוכל כשר, ובכך יכבד את היהדות, כמו את שאר הדתות. כנציגה של מדינת ישראל באו״ם אני נדרש להילחם כל הזמן אבל דווקא הניצחון הקטן הזה הוא מרגש במיוחד”.

אבל אם חשבתם שהעם הציני בציון יתרגש יחד איתו – טעיתם. הפוסט זכה למאות תגובות, רבות מהן עוקצניות, עם הצעות ליעדי מאבק נוספים:

הגולש דביר בשן כתב: “אתה כמו הז’אן ד’ארק והצ’ה גווארה של הקפיטריה. תמשיך להילחם! מאמין שעם הקרבה ומאמץ נוכל גם להפוך את המעלית של האו”ם למעלית שבת!”

הגולש דוד ספרא הגיב: “דמעות של התרגשות זורמות על פני כמו נהר של אושר, צמרמורת של התפעמות מדגדגת את גווי, וליבי פועם כמו מבקש לפרוץ החוצה מתוך חזי! אוכל כשר במזנון האו”ם! אחרי 70 שנה!!! הם עשו לנו את השואה, אבל אנחנו מראים להם סוף סוף מה זה!!!!!!

“המלצה קטנה ליעד הבא לכיבוש: אוכל כשר במזנון הוותיקן. אחרי 2,000 שנים, הגיע הזמן”.

הגולש מוטי אמסלם: “כל הכבוד הישג היסטרי והיסטורי. עשית את שלך חזור הביתה”.

הגולש עומרי גל: “אני שמח ששלחנו אותך לאו”ם, עדיף שתבזבז את הזמן שלהם ולא את שלנו. אני מציע שממחר תעמוד במסדרון כל בוקר ותשאל שגרירים: ‘אחי, הנחת תפילין היום’?”

הגולש שי רובוני דווקא התייצב לצד השגריר: “איזה חוסר פרגון. אין שום סיבה שלא יכירו ביהדות כשווה בין כל שאר הדתות, אין שום סיבה שיהודי שומר כשרות יבוא עם סנדוויצ’ים מהבית בזמן שלמוסלמי לידו יהיה אוכל חופשי”.

גם משה גואטה גינה את התוקפים: “אני חושב שתגובתך ראויה לגינוי. העם היהודי שמר על היותו עם יהודי רק בזכות אנשים כמו דנון. ואינני אדם דתי”.

בתגובה הוא זכה להשתלחות: “גואטה כמה שאתה יאעכנה, וואו”.

גם יתר הגולשים לא התרגשו והמשיכו.

הנה מבחר:

“היי דני אני שמח שכיף לך בקייטנה. אם הילדים האחרים מציקים לך זה רק כי הם מקנאים. תמשיך לבלות”.

“וואי אני עדיין נפעמת מהבשורההה! כולנו, כל עם ישראל, נצמדנו לטרנזיסטורים וספרנו קולות בעד ונגד! אין, אתה שר על-חלל הכי אהוב עלי בכל המזרח התיכון! וחשוב חשוב חשוב להקפיד- רק ערגליות תות לקינוח. לא פחות”.

“אבא אבן: נלחם על תקפות החלטת האו”ם להכיר בישראל כמדינה עצמאית. חיים הרצוג: העניק נאום היסטורי בו מגונן על תנועת הציונות ונאבק נגד הכרזת הארגון על התנועה כגזענית. דני דנון: לא צריך יותר להביא קופסאות אוכל מהבית”.

“”מה?!? לא הגישו עד עכשיו אוכל כשר במזנון האו”ם?!!? חרםםם!! מזנון האו”ם איבדתם לקוח…דני דנון, תמשיך להציג תוצאות בדיוק כמו שאתה עושה עכשיו. השלב הבא, כלי לנטילת ידיים בשירותי האו”ם, העם מאחוריך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות