ארי שביט מגיב על האשמה כי תקף עיתונאית: “אני מתנצל מעומק לבי”

העיתונאי הבכיר מ'הארץ' הגיב על האשמות שפרסמה עיתונאית 'ג'ואיש ג'ורנל' דניאל ברין: "לא התכוונתי לעשות דבר שאינו מקובל על גברת ברין ובוודאי שלא הייתה לי כל כוונה לגרום לה לתחושת אי נוחות או לפגוע ברגשותיה"
אבי כץ
כ"ו תשרי התשע"ז / 27.10.2016 23:23

העיתונאי הבכיר ארי שביט, פובליציסט עיתון הארץ,הגיב הערב (חמישי) לדברים שפרסמה עיתונאית ה’ג’ואיש ג’ורנל’ דניאל ברין, לפיהם תקף אותה במהלך פגישה מקצועית.

בהודעה שמסר שביט, ופורסמה ב’הארץ’, הוא כתב: “לפני יותר משנתיים וחצי, בפברואר 2014, פגשתי את גברת דניאל ברין לשיחה בלוס אנג’לס. היום אני מבין, בצער, שפירשתי באופן שגוי לחלוטין את האינטראקציה בינינו באותה פגישה. עד שקראתי השבוע את המאמר אותו פרסמה, חשתי שהיה לנו מפגש ידידותי”.

שביט הוסף: “אני מתנצל מעומק לבי על אי-הבנה זו. לא התכוונתי לעשות דבר שאינו מקובל על גברת ברין ובוודאי שלא הייתה לי כל כוונה לגרום לה לתחושת אי נוחות או לפגוע ברגשותיה”.

ברין טענה השבוע במאמר שפרמה באתר ‘ג’ואיש ג’ורנל’ כי התקיפה של העיתונאי הישראלי, ששמו לא צוין בכתבה, התרחשה כאשר ביקשה לראיין אותו לאחר הוצאת ספרו – ‘הארץ המובטחת שלי’, בשפה האנגלית.

מוקדם יותר היום דיווח אתר ‘העין השביעית’ כי שביט עלול להיות מושעה מהשתתפות בפאנל התוכנית ‘שישי עם אילה חסון’ בערוץ 10, אם יתברר כי הוא העיתונאי הישראלי הנודע.

גורם בערוץ 10 מסר ל’עין השביעית’, כי הדברים נבדקים כעת ואם יתברר כי אכן יש דברים בגו הם יפעלו במהירות, כפי שעשו במקרים דומים בעבר.

ב’הארץ’ סירבו למסור התחייבות דומה.

דניאל ברין

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות