אחרי הקריסה בסקרים: גם המותג ‘טראמפ’ סופג צניחה כואבת במיוחד

את הבית הלבן, כך חוזים הסקרים הוא יראה רק ממסך הטלוויזיה, אך כעת מתברר כי גם עסקיו נוחלים הפסדים • בענף המלונאות מדברים על ירידה של 30% בהיקף העסקים של מלונותיו, ומאות דיירים הגרים בבנייניו ביקשו להיפטר מן השם 'טראמפ'
דוד ליבוביץ
כ"ג תשרי התשע"ז / 25.10.2016 17:38

את הנשיאות, כך על פי הסקרים לפחות, הוא כבר הפסיד, אך כעת מתברר כי גם עסקיו של דולנד טראמפ ניזוקים מהפרשיות הנקשרות לשמו.

כך, למשל, ה’ניו-יורק טיימס’ – הלוחם בטראמפ -מדווח היום (שלישי) כי מאות דיירים בשלושה בנייני מגורים גדולים באפר ווסט סייד של מנהטן, שנושאים את השם TRUMP PLACE תובעים להסיר את השם מהבניינים.

באתר גלובס דווח כי כ-300 אנשים, רובם דיירים בשכירות בבניינים אלה, חתמו על עצומה מקוונת הקוראת ״להיפטר מהשם טראמפ״.

מארי ג’ייקובס, מורה בגימלאות, שמתגוררת באחד מהבניינים ואחת מהחותמות על העצומה, אמרה לטיימס: “זה מביך לומר לאנשים היכן אני מתגוררת. השם של טראמפ אינו צריך להתנוסס על הבניין הזה”.

לינדה גוטליב, מפיקת סרטים, שמשלמת 9,700 דולר בחודש לשכירת דירה בבניין יזמה את העצומה המקוונת.

כמו כן, בענף המלונאות מדברים על ירידה של 30% בהיקף העסקים של מלונות טראמפ, וכי מלון הפאר החדש שהוא חנך באחרונה בוושינגטון עשוי ליפול קרבן למגמה זו גם כן.

סקר של חברת Brand Keys, שפורסם ב’וול סטריט ג׳רנל’, גילה כי עד כה הוספת שמו של טראמפ למוצר כלשהו – כלומר הפיכתו למותג של טראמפ – העלתה את הערך ה״נתפס״ של המוצר ב-20% עד 37%. לאחר שטראמפ שריין את המועמדות הרפובליקאית לנשיאות, עלה הערך המוסף של המותג שלו לרמה של 43%.

אבל לאחר פרסום הקלטת בה נשמע המועמד מתבטא בגסות ביחס לנשים, הערך המוסף של המותג טראמפ החל להישחק במהירות: הערך המוסף של תכניות טלוויזיה ובידור שמזוהות עם טראמפ ירד ב-13%; ערך המותג בנדל״ן ירד ב-6%; ובמתחמי גולף וקאנטרי קלאב – ב-8%.

המועמד הצבעוני לא ישמח לשמוע כי שמו מהווה סדין אדום גם מחוץ לגבולות המדינה.

ראש עיריית ואנקובר, בקנדה, ביקש מקבלן שמקים בעיר מלון שישא את שמו של טראמפ – לבחור למלון שם אחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות