מזעזע: בן 41 מאיזור י-ם מואשם בתקיפת 4 מאחיותיו עשרות שנים

אישום בגין עשרות עבירות חמורות במיוחד שביצע בן 41 תושב אזור ירושלים ב-4 מאחיותיו • אחרי ויכוח של אחת האחיות עם הנאשם ואשתו האם בציבור החרדי ניתן גיבוי לעבריינים ואילו קורבן העבירות מושתק - איים האח: "החיים שלך הם אפס, לא שווים כלום. אין לי שום בעיה להביא אותם לקיצם מאוד מהר. אם מישהו אחד ידע מזה - אני אהרוג אותך"
חיים טוויל
י"א תשרי התשע"ז / 13.10.2016 16:17

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו”ד רוית קודינסקי, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום בגין עשרות עבירות חמורות במיוחד שביצע נאשם, בן 41 תושב אזור ירושלים, בארבע אחיותיו, כמו גם עבירת איומים.

העבירות החמורות החלו עת היה הנאשם כבן 15 שנים ונמשכו שנים ארוכות.

לפי כתב האישום, הנאשם ביצע בעשרות הזדמנויות מעשים חמורים במתלוננות בבית המשפחה. הפגיעות באחותו ב’ נמשכו על פני כשבע שנים, מאז הייתה המתלוננת כבת 14 שנים.

עוד נאמר בכתב האישום, כי כאשר הייתה אחותו ד’ כבת 16.5, נסעו הנאשם, אשתו , בני משפחתה של אשתו והמתלוננת ברכב לאירוע משפחתי. במהלך הנסיעה, בחלק האחורי של הרכב, ביצע בה הנאשם מעשה חמור.

אישום מספר 3 מתייחס לאחות א’, גם בה פגע מאז שהייתה קטינה. היא התארחה בביתו של הנאשם… “ובמועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, בשעת לילה, בזמן שהלכה המתלוננת מהמטבח לכיוון חדר השינה, ניגש אליה הנאשם”. גם במקרה זה הוא ביצע בה מעשים חמורים.

הוא חזר על מעשיו גם בהזדמנות נוספות, במהלך ביקור של האחות בביתו. הנאשם המשיך במעשיו החמורים במתלוננת גם לאחר שמלאו לה 21.

לפי כתב האישום, המתפרסם  כאן בחרדים 10, “במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, התעורר ויכוח בין הנאשם ואשתו, ה’, לבין א’ בנושא תקיפות בציבור החרדי. הנאשם וה’ טענו, כי עבירות חמורות בציבור החרדי מתבצעות במקרים נדירים בלבד ומקרים אלו, ככלל, מדווחים ומטופלים על ידי המשטרה.

“א’ טענה לעומתם, כי בציבור החרדי ישנם מקרים רבים בהם ניתן גיבוי לעבריינים ואילו קורבן העבירות מושתק.

“ה’ הוסיפה, כי תלמידות הסמינר “בנות יעקב” הן תמימות ונוטות לחוש שנפגעו ללא הצדקה וציינה כדוגמא, כי הנאשם נוהג לחבק את ג’ בדלת סגורה על מנת שלא לגרום לג’ לחוש אי נוחות.

ה’ ביקשה מא’ ש’לא לצטט’ את הדברים שאמרה.

“במוצאי השבת, למחרת, ניגשה המתלוננת אל הנאשם ואמרה לו שצביעותו היא בלתי נסבלת ושככל שהוא טוען שבציבור החרדי לא מגנים על העבריין על חשבון הקורבן, אזי גם היא תפסיק להגן עליו על חשבונה.

“למחרת, ביום ראשון בבוקר, התקשרה המתלוננת לה’ וביקשה ממנה אישור לצטט את הדברים שאמרה לה ה’ בנוגע לחיבוקיו של הנאשם את המתלוננת ג’.

“כעבור שעה בערך, התקשר הנאשם ואמר למתלוננת כי אשתו וילדיו חשובים לו מכל ויעשה הכל על מנת לשמור עליהם. הנאשם אמר למתלוננת: ‘החיים שלך הם אפס הם לא שווים כלום ואין לי שום בעיה להביא אותם לקיצם מאוד מהר. אם מישהו אחד ידע מזה אני אהרוג אותך'”.

לפי כתב האישום, הנאשם תקף גם את אחותו ג’, כשהייתה באותה עת כבת 17.5 עשרות פעמים, בהזדמנויות שונות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות