טראמפ נאבק בבכירי הרפובליקנים; פרסם תשדיר איך שקלינטון מועדת

אחרי שפול ריאן, יו"ר בית הנבחרים, אמר כי לא יתמוך או יגן על המועמד הרפובליקני בעקבות הקלטת המביכה - תקף טראמפ: "אני לא רוצה את תמיכתו, לא אכפת לי אם הוא תומך בי או לא. מה שאני רוצה לעשות זה לנצח עבור האנשים" • תקף גם את הסנטור ג'ון מקיין: "הסנאטור בעל הפה המלוכלך התחנן לתמיכתי בבחירות המקדימות שלו ואז זנח אותי לאחר ההערות!"
נתן פרל
י"א תשרי התשע"ז / 12.10.2016 21:59

הנתק בין המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, לבין בכירי מפלגתו בעקבות פרסום הקלטת המביכה מתרחב.

טראמפ צייץ:  “כמה נחמד שהוסרו ממני השלשלאות ועכשיו אני יכול להלחם עבור אמריקה בדרך בה אני רוצה”. המועמד הוסיף: “להוציא הרמאות כדי להביס את ברני סנדרס בפריימריז, הדמוקרטים הוכיחו שהם הרבה יותר נאמנים זה לזה מהרפובליקנים. רפובליקנים חסרי נאמנות קשים הרבה יותר מהילרי המושחתת. הם תוקפים אותך מכל הכיוונים. הם לא יודעים איך לנצח – אני אלמד אותם!”

עיקר האש מכיוונו של טראמפ הופנתה לעבר יו”ר בית הנבחרים, והרפובליקני הבכיר ביותר, פול ריאן, שאמר כי יפסיק להגן על מועמד מפלגתו ולא יפעל לבחירתו.

בראיון לפוקס ניוז אמר טראמפ: “אני לא רוצה את תמיכתו, לא אכפת לי אם הוא תומך בי או לא. מה שאני רוצה לעשות זה לנצח עבור האנשים”.

טראמפ הסביר עוד: “השלשלאות הן חלק מאנשי הממסד שהם חלשים ולא מועילים”. לדבריו, “הם לא נותנים את התמיכה שאנחנו באמת צריכים מאנשים כמו פול ריאן. הוא שוחח עם חברי הקונגרס וכולם היו נגדו. רק אדם אחד תמך בו”.

הוא תקף גם את הסנאטור והמועמד הרפובליקני לשעבר לנשיאות ג’ון מקיין: “הסנאטור בעל הפה המלוכלך ג’ון מקיין התחנן לתמיכתי בבחירות המקדימות שלו (נתתי לו, הוא ניצח), ואז זנח אותי לאחר ההערות!”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות