המגיש יעקב אילון עוזב את ‘מבט’ בערוץ 1 ועובר לשדר באתר ‘וואלה’

אילון ישמש כמגיש הראשי וראש מערכת שידורי החדשות של אולפן החדשות באתר • המעבר של אילון לוואלה מהווה מכה קשה לתאגיד השידור הציבורי 'כאן' • "שמח על האתגר המרתק וההזדמנות לבנות יחד עם וואלה את הדור הבא של שידורי החדשות באינטרנט"
אבי כץ
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 12:33

מגיש הטלוויזיה יעקב אילון, הודיע היום (רביעי) כי הוא עוזב את הגשת מהדורת ‘מבט’ ואת השידור הציבורי.

אילון עובר לאתר וואלה, שם ישמש כמגיש הראשי וראש מערכת שידורי החדשות של אולפן החדשות באתר. אילון יעמוד גם בראש צוות שיעסוק בגיבוש ופיתוח פורמטים חדשניים של ווידאו חדשותי.

לפי נתי טוקר, כתב התקשורת של ‘דה מרקר’, המעבר של אילון לוואלה משקף את ניסיונות האתר להפוך לאתר חדשות טלוויזיוני לכל דבר. באחרונה דווח ב’דה מרקר’, כי וואלה גייס גם את ראש דסק חדשות החוץ של ערוץ 1, אורן נהרי.

עד כה מי שהוביל את שידורי החדשות בווידאו של וואלה היה דב גילהר.

לפי טוקר, המעבר של אילון לוואלה מהווה מכה קשה לתאגיד השידור הציבורי ‘כאן’. מנהל חטיבת החדשות, יורם כהן, אמר, כי מדובר “באבידה קשה”.

מנכ”ל וואלה אילן ישועה מסר: “שמח על החלטתו של יעקב להצטרף לוואלה!NEWS. מדובר באחד מאנשי החדשות הבולטים בישראל והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות”.

יעקב אילון מסר: “וואלה! NEWS הוא מכלי התקשורת המשמעותיים והמובילים בישראל  ואני שמח על האתגר המרתק וההזדמנות לבנות יחד עם וואלה את הדור הבא של שידורי החדשות באינטרנט”.

במכתב הפרידה שלו מערוץ 1 כתב אילון:

“הודעתי היום ליורם כהן על בקשתי לסיים את תפקידי בערוץ 1 בעוד מספר שבועות כדי לצאת לדרך חדשה בשוק הפרטי. בשנתיים האחרונות ראיתי עובדים שפרשו אחרי 20, 30 ו-40(!) שנה. קטונתי.

בשנתיים האלה ראיתי גם חבורה של אנשים שעובדים בתנאים קשים, קרוב לוודאי הקשים בתולדות רשות השידור. למרות אי ודאות, אמצעים מדלדלים ותחושות אישיות קשות עולה מדי ערב לאוויר מהדורת מבט המכבדת את יוצריה. בתקופה האחרונה ראינו עלייה בעניין בערוץ 1 ובשיעורי הצפייה והשיח ברשתות החברתיות – מה שמדגיש את העובדה שאפשר לעשות שידור ציבורי רלבנטי ומוצלח.

לא פחות חשוב – בשנתיים האלה נהנינו מחופש עיתונאי מוחלט ללא כל התערבות ולחצים מכל סוג שהוא. על כך נתונה הערכתי לכנ”ר ולהנהלת רשות השידור הנוכחית.

אני מאחל לכל אחד ואחד מכם שנה טובה יותר. מגיע לכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות