פואד נחקר באזהרה • החשד: קיבל כספים שלא כדין

בנימין בן אליעזר תושאל במשטרה אודות דירתו בבית הדירות יוקרתי ביפו • לשכת בן אליעזר: "עיתוי הבדיקה תמוה. בן אליעזר מסר את כל המידע שהתבקש" • במשטרה מעריכים כי יזומן לחקירה נוספת כבר מחר
יוני הראל ושי ויספיש
ח' סיון התשע"ד / 06.06.2014 15:19

סוף המירוץ? ארבעה ימים לפני הבחירות לנשיאות, נחקר היום בנימין (פואד) בן אליעזר באזהרה, במשרדי להב 433, וזאת בחשד לקבלת כספים שלא כדין.

דובר המשטרה מסר: בעקבות מידע שהגיע ליועץ המשפטי לממשלה במהלך השבוע האחרון, בנוגע לחשד לקבלת כספים שלא כדין בידי חבר הכנסת והשר לשעבר פואד בן אליעזר, היועץ המשפטי לממשלה פנה לראש האגף לחקירות ולמודיעין לצורך קיום בדיקה משטרתית בנדון. בהמשך לכך, נחקר הבוקר בן אליעזר באזהרה במשרדי להב 433 במשך כחמש שעות. בשלב זה לא יימסרו פרטים נוספים.

בן אליעזר הגיע הבוקר למשרדי היחידה בשעה 10 בהתראה של כ- 20 דקות, ונחקר במשך 5 שעות. מלישכתו נמסר בתגובה “עיתוי הבדיקה המשטרתית, ארבעה ימים לפני מועד הבחירות לנשיאות, הוא תמוה. ח”כ בן אליעזר הגיע הבוקר, בהתראה טלפונית של 20 דקות, למסור את כל המידע שהתבקש. בן אליעזר ביקש מהגורמים הרלוונטים לסיים את הבדיקה מהר ככל הניתן ולהביא את האמת לידיעת הציבור”.

התנועה לאיכות השלטון דורשת מהיועמ”ש שיודע עד צהרי יום א’ האם מר בן אליעזר כשיר להתמודד לנשיאות ואם לאו. “החלטת היועמ”ש לפתוח בחקירה בעיתוי ובשלב הזה מחייבת אותו לפעול ולקבל החלטה במהירות המרבית וזאת על מנת שלא יטען שהליך בחירת הנשיא זוהם בהליכים ושיקולים זרים של משפטיזציית יתר. מחובת היועמ”ש להסיר את העננה מעל הליך הבחירה לנשיאות.”
גורמים במשטרה מעריכים כי המועמד לנשיאות בנימין פואד בן אליעזר יזומן לחקירה נוספת במשרדי יחידת להב 433 כבר מחר.

 

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה יעשה עכשיו מר דרעי ????
    06/06/2014 18:26
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. באמת שיש לדרעי בעיה….