התיעוד הדרמטי: קלינטון קורסת בטקס הזיכרון ונגררת אל המכונית

נחמן גור
|
ח' אלול התשע"ו / 11.09.2016 17:45
המועמדת לנשיאות עזבה את האירוע בעיצומו, כשהיא נראית חלשה מאוד ונתמכת בעוזריה • עד ראייה: “ברכיה כשלו והיה נראה שהיא מתעלפת. נעזרה במאבטחים שסייעו לה להיכנס לרכב” • לאחר שעה ארוכה נמסר ממטה קלינטון כי המועמדת סבלה מהחום ולכן יצאה מוקדם, נלקחה לרופא ולאחר מכן עברה לנוח בדירת בתה – ו”כעת מרגישה יותר טוב”

האם השמועות על מצבה הבריאותי הרעוע של הילארי קלינטון, אכן נכונות?

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות עזבה בפתאומיות את טקס הזיכרון לחללי מתקפת הטרור של 11 בספטמבר, לאחר שעברה “אירוע רפואי”.

לפי הדיווח של רשת פוקס ניוז, אשר מזוהה עם הימין האמריקני, קלינטון עזבה את האירוע בעיצומו, כשהיא נראית חלשה מאוד ונתמכת בידי עוזריה.

עד ראייה מסר ש”ברכיה כשלו והיה נראה שהיא מתעלפת”.

עד הראייה סיפר, כי “קלינטון מעדה מהמדרכה ואף איבדה את אחת מנעליה, בעת שנעזרה במאבטחים שסייעו לה להיכנס לתוך הרכב, בטרם נסע מהמקום”.

הדברים גם מקבלים אישור בסרטון שתיעד את האירוע.

כשעה לאחר התקרית, שיצרה  חרושת שמועות בלתי פוסקת, נמסר ממטה קלינטון כי היא סבלה מהחום ולכן יצאה מוקדם. היא נלקחה לרופא ולאחר מכן עברה לנוח בדירת בתה בניו יורק, אך “כעת היא מרגישה יותר טוב”.

זמן מה אחר כך קלינטון יצאה לבסוף מביתה של בתה צ’לסי, נופפה לעיתונאים שהיו במקום, ומסרה: “אני מרגישה נהדר. זה יום יפה בניו יורק”.

האירוע התרחש בטקס הזיכרון המרכזי לציון 15 שנים לפיגועי הענק בהם הופלו מגדלי התאומים במרכז הסחר העולמי במנהטן והותקף הפנטגון, על ידי מחבלים מארגון ‘אל-קאעידה’ שחטפו מטוסי נוסעים.

באירוע השתתפו גם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה ומועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, דונלד טראמפ.

יש לציין כי מטהו של טראמפ, משתמש בשיטתיות בחודשים האחרונים בטענה שיריבתו אינה כשירה להנהיג את ארה”ב, בשל שורה של בעיות רפואיות מהן היא סובלת.