כזה תואר מפוקפק: חברת אל על היא שיאנית איחורי הטיסות בעולם

נחמן גור
|
ה' אלול התשע"ו / 08.09.2016 18:46
מתוך 3,107 הטיסות הבינלאומיות שהפעילה ‘אל על’ בחודש אוגוסט, רק כ-35% יצאו לדרכן בתוך 15 דקות מהמועד הרשמי שנקבע להן • החברה שאתה (כמעט) לעולם לא תאחרו, היא KLM ההולנדית

כל מי שטס מפעם לפעם יודע שהשירות של חברת התעופה הלאומית הישראלית לרוב אינו עומד בסטנדרטים הבינלאומיים, אבל עתה זה רשמי. על פי נתונים שמפרסם אתר Flightstats הבינלאומי, ‘אל על’ היא שיאנית איחורי הטיסות מבין חברות התעופה הגדולות בעולם.

לפי הפרסום ב’דה מרקר’, מתוך 3,107 הטיסות הבינלאומיות שהפעילה ‘אל על’ בחודש אוגוסט, רק כ-35% יצאו לדרכן בתוך 15 דקות מהמועד הרשמי שנקבע להן.

זמן העיכוב הממוצע בהמראות של ‘אל על’, עומד על 45 דקות.

החברה הטיסה החודש כ-700,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות, והיא נאלצה לחכור מטוסים וצוותי אוויר מחברות זרות, כדי לעמוד בביקוש הגבוה.

החברה שאתה (כמעט) לעולם לא תאחרו, היא KLM ההולנדית, המפעילה טיסה יומית אחת משדה התעופה סכיפהול באמסטרדם לנתב”ג.

על פי הנתונים העדכניים, 91% מטיסותיה יצאו לדרכן בזמן.