אחרי העימות המתוקשר: תורג’מן בא לשבע ברכות של קלרמן ובירך

לפני חודש, במהלך דיון בוועדה לתכנון ובנייה, הם צעקו אחד על השני "זבל" ו"מושחת" - אבל הערב כל המריבות נשכחו כאשר סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן הגיע לשמחת השבע ברכות לבנו של חבר המועצה ישראל קלרמן - ואף נשא דברי ברכה • צפו
אריה ריבקינד
ה' אלול התשע"ו / 08.09.2016 00:14

הפיוס: רק לפני חודש, במהלך דיון בוועדה לתכנון ובנייה בירושלים שדנה בהקמת ארבעה גני ילדים, אמר סגן ראש עיריית ירושלים ויו”ר הוועדה מאיר תורג’מן לחבר המועצה ישראל קלרמן מסיעת דגל התורה: “אתה זבל” – וזכה למענה: “אתה מושחת”.

אבל הערב, לאחר העימות המתוקשר ביניהם, כל המריבות נשכחו כאשר תורג’מן הגיע לשמחת השבע ברכות לבנו של קלרמן, שנערכה בהשתתפות חברי מועצת העיר ירושלים –  ואף נשא דברי ברכה.

“אני לא זכיתי להיות בחתונה, כי אני בשנת אבל”, פתח תורג’מן. “אז ראיתי חובה מוסרית לבוא לכאן הערב, כדי להשתתף בשמחתו של חברי, ישראל, רעייתו ומשפחתו.

“יש איזה שהוא וורט קטן שאומר שחתן וכלה שהשכינה שרויה ביניהם, המדרש אומר שזכו. במה זכו? איש ואישה – אש מאיש, אש באשה, נותרו אותיות י’ וקיי. ברגע שחתן וכלה מקימים בית נאמן בישראל, כמו שאנחנו יודעים שמשפחת קלרמן, אורי החתן שחי’, אנחנו בטוחים ויודעים לפי שאנחנו מכירים את המשפחה שהם יבנו בית נאמן.

“עכשיו ישראל אמר לי שזה יהיה בבני ברק. אני קצת מצטער כי אנחנו רוצים אותו בירושלים. הם יחזרו לירושלים בעזרת ה’ – אז אין לי ספק שהשכינה תשכון במעונם והשמחה תשכון במעונם, ובעזרת ה’ אנחנו רואים עוד בנין בישראל. ואני מאחל גם לאורי וגם לכלה הרבה אושר, ותלכו בדרך ההורים והמשפחות היקרות, שהביאו אתכם למקום הזה…

“אמרו שנמצאת כאן מועצת העיר ירושלים, אז אני מברך אותך אורי יחד עם רעייתך החדשה, בשם כל חברי מועצת העיר ירושלים, גם אלו שלא מדגל התורה…”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות