סקר TGI החרדי: משפחה מזנק, עיתון הפלס נחלש • כל הנתונים

מסקר tgi למגזר החרדי לחציון הראשון של שנת 2016 עולה שינוי במגמה: העיתונות המודפסת מתחזקת, הרדיו נחלש מעט • מי עלה, מי ירד, מי התחזק, מי זינק, מי יציב ומי כמעט נמחק? • כל הנתונים של הסקר
נוחי גולד
ב' אלול התשע"ו / 05.09.2016 11:55

מסקר tgi למגזר החרדי, הסוקר את החשיפה לכלי התקשורת בחציון הראשון של שנת 2016, המתפרסם הבוקר (שני) עולה שינוי במגמה: לעומת הסקרים שבוצעו בשנים האחרונות, מהן עלה כי העיתונות המודפסת סובלת מירידה גדולה בחשיפה, הרי שמהסקר החדש עולה כי חלה עלייה כמעט בכל כלי התקשורת.

בגזרת תחנות הרדיו, לעומת זאת, שתי התחנות נחלשות. עם זאת, בתחרות בין השתיים ‘קול חי’ שומר על מעמדו כתחנת הרדיו המובילה בפער ניכר מ’קול ברמה’.

ואלה תוצאות הסקר:

העיתונים היומיים

המודיע רושם ירידה זעירה מ-16.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-16.3 אחוזים.

יתד נאמן משיג עליה נאה מ-21.5 אחוזי חשיפה ל-24.1 אחוזים.

המבשר עולה מ-9.0 אחוזי חשיפה ל-10.2.

הפלס, ביטאון הפלג הירושלמי, רושם ירידה מ-15.5 אחוזי חשיפה ל-14.1 אחוזים.

עיתוני סוף השבוע

שבועון משפחה רושם זינוק מ-20.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.1 אחוזים, ובכל הוא מבסס את מעמדו כעיתון הנקרא ביותר בסופי שבוע.

יתד נאמן עולה גם כאן: מ-18.5 אחוזי חשיפה ל-21.0 אחוזים בסקר הנוכחי.

בקהילה עולה גם הוא עליה מינורית מ-7.3 אחוזי חשיפה ל-8.1 אחוזים.

המודיע, לעומת הירידה באמצע השבוע, עולה מ-15.3 אחוזי חשיפה ל-16.2 אחוזים.

המבשר קופץ מ-7.1 אחוזי חשיפה ל-8.8 אחוזים.

שעה טובה ממשיך בהליך ההתפוגגות ויורד מ-2.5 אחוזים ל-2.2 אחוזים.

יום ליום, ביטאון תנועת ש”ס שומר על יציבות עם -4.0 אחוזי חשיפה.

חינמונים

יתד נאמן המחולק בחינם בתיבות הדואר בימי שלישי רושם ירידה חסרת משמעות מ-45.0 אחוזי חשיפה ל-44.9.

הפלס, המופץ ביום שישי חלקו בתשלום וחלקו בחינם, יורד מ-15.7 ל-14.0.

רשתות החינמונים

רשת קו עיתונות עולה באחוז – מ-23.6 אחוזי חשיפה ל-24.6 אחוזים.

המתחרה מרכז העניינים משיגה זינוק מרשים: מ-19.7 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.1.

מגזינים

מגזין זמן עולה מעט מ-19.7 אחוזי חשיפה ל-20.3.

מגזין טעימות יציב עם 6.7 לעומת 6.6 בסקר הקודם.

בופה יורד מ-3.8 אחוזים ל-3.6.

דירה נאה רושם עליה משמעותית מ-1.3 אחוזים ל-2.3.

• תחנות הרדיו

תחנת הרדיו קול חי נחלשת מעט ויורדת מ-32.9 אחוזי האזנה ל-31.5 אחוזים.

תחנת הרדיו קול ברמה ירדה מ-24.7 אחוזים ל-22.3 אחוזי האזנה.

טי גי

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע” קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע”מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 4 מיליון נפש. סקר ™TGI בישראל נערך משנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-37 מאז השקתו. התוצאות מתפרסמות פעמיים בשנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות