ג’ודי מוזס ממשיכה להסית: נתניהו נכנע לאנשים שלא תורמים שום דבר למדינה

אשת התקשורת התראיינה בתכנית של דרור רפאל וניסים משעל, לאחר שתקפה את נתניהו וכינתה אותו "פח אשפה עלוב": "נכנע לאנשים שהילדים שלהם לא הולכים לצבא בכלל" • "אני לא בחרתי את החרדים והם לא אמורים לנהל את המדינה" • "חושבת שכץ הוא הקורבן. אנחנו משלמים את המחיר"
אבי כץ
א' אלול התשע"ו / 04.09.2016 12:31

אשת התקשורת ג’ודי ניר שלום מוזס, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, התראיינה היום (ראשון) לתכניתם של ניסים משעל ודרור רפאל ב’רדיו ללא הפסקה – 103FM’,לאחר שאמש תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בציוץ בטוויטר.

מוזס צייצה על החלטתו של נתניהו לעצור את חילולי השבת ברכבת ישראל: “הביבי הזה פח אשפה עלוב. לא מעניין אותו אף אזרח, רק הכסא שלו ושל משפחתו. מה עם 250.000 איש שרבים מהם חיילים שכן משרתים בצבא? שיתייבשו שעות מחר?”

• הציוצים שלך הקפיצו את הרשתות החברתיות. קצת הגזמת, לא?

“כבר לא יודעת מה לעשות, מה לא נכון במה שכתבתי? אם אדם שנבחר בקולות האנשים האלה, שהוא תוקע להם היום סכין בגב. שנאלצים לכתת את רגליהם בכלי תחבורה חלופיים, שההורים שלהם צריכים להיעדר מהעבודה היום, שההורים שלהם צריכים לצאת שעתיים קודם מהבסיס”.

• כן אבל זה לא משהו חדש, היו מריבות פוליטיות שהאזרחים שילמו עליהם את המחיר בעבר.

“כל מריבה פוליטית שהאזרחים משלמים עליה בעיניי היא מגעילה ומיותרת ואתה נכנע גם לאנשים שהילדים שלהם לא הולכים לצבא בכלל. הילדים שלנו הולכים לצבא. נותנים שלוש שנים למדינה. אתה נכנע לאנשים שלא תורמים שום דבר למדינה. אני לא מאשימה את החרדים.

“אם היית עושה סקר היית נוכח שרוב הציבור החרדי לא רוצה להעמיק את ההסלמה, שהשסעים מספיק עמוקים, שהשנאה ההדדית מספיק גדולה. ברגע שגדעון לוי מגן על ראש הממשלה ואומר: “אז מה אם החיילים לא ייסעו? למה אף אחד לא קם וזועק על כל האנשים שלא לוקחים אותם מהמחסומים ומבתי חולים ועל החיילים כן זועקים? ברגע שגדעון לוי מגן על ראש הממשלה, פה קטונתי”.

• מה הקפיץ אותך?

“הקפיץ אותי דבר אחד – יש פה חצי מיליארד שקל שמתבזבז שהולך על שום דבר, הולך לפח אשפה. זו העלות של אי ביצוע העבודות בשבת. זה הכסף שעולה שהעבודות לא תתבצענה בשבת. 250 אלף איש תקועים סתם כי אתה רוצה להוסיף גם את ישראל כץ לקרקפת שלך? לא מספיק עשית את זה לדן מרידור, לבני בגין, לאיווט ליברמן ולסילבן. אני חושבת שכץ הוא הקורבן. אנחנו משלמים את המחיר”.

• בן כספית ענה לך שכשהיית בפוזיציה אחרת כאשת שר דיברת אחרת.

“זה ברור, בדרך כלל אמרתי את מה שאני חושבת. כשהבעל שלי עובד במקום עבודה, זה לא ראוי שאשתו תתקוף את הבוס שלו. אני בתור רעייתו של מישהו לא יכולה להרשות לעצמי לתקוף אותו. זה אלף בית. אני לא בחרתי את החרדים והם לא אמורים לנהל את המדינה. 250 אלף אנשים תקועים עכשיו”.

• אם הבחירות היו מתקיימות היום למי היית מצביעה?

“אני באמת לא יודעת. הליכוד זו מפלגה של אנשים מדהימים ומוכשרים. הליכוד זה לא ביבי. מה שקרה אתמול זה נקודת שבר בציבוריות הישראלית, גם מה שעוברים כל כך הרבה אנשים וגם על החצי מיליארד שקל שהולכים לפח? על מה?”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תחבורה
    04/09/2016 14:10
    דליה
  1. ג’ודי. צודקת. בהחלט. מה. ראש. הממשלה. ניכנע. לחרדים

  2. לא פלא שהשר זרק אותה. שלוכית
    04/09/2016 20:00
    נו נו
  3. שלוכית