ג’ודי מוזס השתלחה בחרדים ותקפה את נתניהו: “הביבי הזה פח אשפה”

אשת התקשורת ג'ודי מוזס ניצלה את משבר העבודות בשבת כדי להסית: "לא ייאמן החרדים האלה!!! אשכרה הרצחת וגם ירשת!!! גם לא משרתים בצבא וגם בגללם לחיילים לא יהיה איך להגיע לבסיסים!" • השתלחה בנתניהו: "לא מעניין אותו אף אזרח, רק הכסא שלו ושל משפחתו" • בן כספית: "שנים ישבת בתוך הזבל ושתקת"
אבי כץ
א' אלול התשע"ו / 03.09.2016 21:15

החלטתו של נתניהו לעצור את חילולי השבת ברכבת ישראל, הובילה לגל של מתקפות עליו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות מצד פוליטיקאים ואנשי תקשורת, המנצלים את ההזדמנות כדי להשתלח בבוטות בציבור החרדי ובשמירת השבת.

מאות מפגינים הגיעו הערב (מוצאי שבת) להפגין בתחנות הרכבת בארץ, במחאה על השבתת קווי הרכבת עד מחר בערב. המפגינים מתרכזים בתחנות סבידור-מרכז שבתל אביב, ובתחנת לב המפרץ שבחיפה.

בעמוד הפייסבוק של ההפגנה ביקשו המארגנים ליצור “משמרת מחאה נגד הכניעה המבישה של נתניהו לחרדים, שמשמעותה ביטול הרכבות בסופי שבוע. היום ברור שלא נשאר כלום מהדיבורים על ‘סטטוס קוו’, רק יריקה בפניהם של אזרחים שתלויים בתחבורה ציבורית יעילה ומתפקדת”.

מנכ”ל עמותת חדו”ש הגיב על השבתת עבודות הרכבת בשבת:”הכניעה ללחצי החרדים מובילה אותנו היישר לעבר הקמתה של מדינת הלכה. המפלגות החרדיות הוכיחו פעם נוספת שהן משרתות סקטור אחד בלבד, ומבחינתן – ששאר הציבור ישא בתוצאות סחיטתן ובעלותה”.

רגב הוסיף: “יש לדחות את הרעיון ההזוי שהרבנות היא מי שתקבע מה הן עבודות חיוניות הדרושות לבטיחות שהימנעות מהן עלולה לסכן חיים ולא יתכן שרבנים יכתיבו את היקפו של חופש התנועה בישראל”.

אבל מי שבלטה בהתלהמות שלה כנגד הציבור החרדי ונגד נתניהו הייתה דווקא אשת התקשורת ג’ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, שצייצה בעמוד הטוויטר שלה:

“לא ייאמן החרדים האלה!!! אשכרה הרצחת וגם ירשת!!! גם לא משרתים בצבא וגם בגללם לחיילים לא יהיה איך להגיע לבסיסים! מדינה עלובה ומלך מתועב”.

היא המשיכה וצייה:

 “הביבי הזה פח אשפה עלוב. לא מעניין אותו אף אזרח, רק הכסא שלו ושל משפחתו. מה עם 250.000 איש שרבים מהם חיילים שכן משרתים בצבא? שיתייבשו שעות מחר?”

מי שהגיב היה הפרשן הפוליטי של מעריב שצייץ: “שנים ישבת בתוך הזבל ושתקת”.

ג’ודי השיבה: “אני ישבתי בתוך הזבל???? ראית אותי בפוליטיקה?”

כספית: “היית אשת פוליטיקאי מעורבת ומערבבת (בכשרון רב). עשרות פעמים יצאת בחנופה מעוררת קבס מול המלכות. איך שסטיב פרשת, התחלת לבקר. בחייאת”.

וגולש אחר קבע: “הכל אישי. אם סילבן לא היה מטרידן לא היית מוציאה מילה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השתלחותה בחרדים...
    04/09/2016 12:54
    ג'ודי מוזס
  1. במקום לכעוס על שר התחבורה שיצר את המשבר בחרה הגב שנולדה עם כפית זהב בפה… לפסול ראש ממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות..
    אישה קטנה…
    במקום לסתום את הפה משתלחת ללא מחשבה…
    אישה בעלת אינטרסים אישיים…
    מה היה קורה אם בעלה היה כעת שר? או ראש הממשלה???
    ניחוש אחד… נותנת גיבוי מלא
    כמו שנאמר לא שווה התיחסות רצינית