ביתר: נהג דרס חבר ועד ב’קווים’ שביקש ממנו לא לשבור שביתה

חבר ועד הנהגים של 'קווים' נפגע בגבו בביתר עלית לאחר שניסה למנוע מנהג שובר שביתה להתחיל בנסיעה • ועד העובדים הרחיב השביתה בביתר עלית ובמודיעין עלית עד 12:00 לאות מחאה
יוני גרין
ז' סיון התשע"ד / 05.06.2014 11:05

העיצומים של נהגי חברת האוטובוסים ‘קווים’ הובילו הבוקר (חמישי) לתקרית אלימה בביתר עלית: אחד מחברי הוועד נדרס על ידי נהג ששבר שביתה, ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים עם פגיעות בגב. כך מדווח אתר נענע10.

נהגי החברה נקטו בעיצומים כדי לנסות ולהביא לשיפור בתנאי העבודה שלהם כבר מספר פעמים בשבועות האחרונים, והבוקר השביתו לשעתיים את הנסיעות בערים החרדיות ביתר עלית ומודיעין עלית, בעוד הנהלת החברה מפעילה אוטובוסים של חברות חלופיות.

נידאל גית, אחד מחברי הוועד של קווים, התייצב בביתר עלית מול אחד האוטובוסים וביקש מנהגו שלא לנסוע. אולם הנהג לא שעה לבקשתו, החל בנסיעה ופגע בגית, שנפל על הכביש. הוא טופל על ידי כוחות ההצלה.

כאות מחאה על הפגיעה, החליטו בוועד העובדים, המאוגדים ב’כוח לעובדים’, להמשיך בשביתה שעתיים נוספות עד 12:00.

“האקט של הפעלת אוטובוסים על ידי חברות חלופיות חסר אחריות”, אמר ניסן נמני, מראשי הוועד, “הן לא מורשות ולא מותאמות לבצע נסיעות בתחבורה ציבורית”.

יניב בר אילן מ’כוח לעובדים הביע צער על התקרית והבהיר לנענע10: “בטוח שהכוונה לא היתה להרוג, כמובן”. הוועד סיכם: “אנחנו לא יודעים מה נאמר לנהגים שוברי השביתה, אבל האווירה בשטח אלימה”.

תגובת הנהלת קווים תובא לכשתתקבל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות