רשת ‘רמי לוי’ תפצה ב-26 אלף ש”ח לקוח שנחבל ברגלו כשבחר אבטיח

הלקוח נחבל ולצד כאבים קורקע מעבודתו למשך חודש • השופט מנחם קליין: "הלקוח עשה עליי רושם של אדם אמין ולא רודף-בצע שהמציא סיפור" • וכיצד חישב השופט את גובה הפיצוי?
שייע קליין
י' אב התשע"ו / 14.08.2016 16:03

רשת ‘רמי לוי’ תפצה לקוח בסכום של 26,800 שקל, לאחר שהוא נחבל ברגלו כאשר בחר אבטיח בסניף הרשת.

לפי דיווח בגלובס, לפני כשנתיים ערך ק’ קניות בסניף רמי לוי בפרדס-חנה, במהלכן ביקש לבחור לעצמו אבטיח.

כאשר ניגש לדולב האבטיחים, התנתק הדולב מהמלגזה ופגע ברגלו. הלקוח נחבל ולצד כאבים קורקע מעבודתו למשך חודש.

השופט מנחם קליין קבע בפסק הדין כי הרשת תפצה את הלקוח, זאת אחרי שהגדיר את עדותו של ק’ כ”מהימנה וקוהרנטית”. לדבריו, “הוא עשה עליי רושם של אדם אמין ולא רודף-בצע שהמציא סיפור”.

את הפיצוי בגובה של 26,800 שקל חישב השופט כך: 18,000 על הפסד שכר, שכן התובע משמש כמדריך טיולים שקורקע מעבודתו בשל החבלה ברגלו, 1,800 שקל עבור משככי כאבים וסעד שהעניקו לו בני המשפחה באי-יכולתו לבצע פעולות יומיומיות, ו-7,000 שקל עבור הסבל שהיה כרוך בפגיעה.

בנוסף נקבע כי הנתבעת תישא גם בהוצאות משפט ושכר-טרחה לעורכי הדין בגובה של כ-6,300 שקל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות