הושעה מהרדיו? השדרן רון קופמן לא חוזר בו: “מירי רגב היא גולם”

השדרן שהושעה השבוע מ'רדיו ללא הפסקה' ומקמפיין הרשות לבטיחות בדרכים בעקבות דבריו נגד השרה מירי רגב ממש לא מתחרט • כעת הוא מוסיף על הכינויים שהוא מכנה את רגב: "מוגבלת שנוהגת בקרוואן של טיפשות"
אבי כץ
ה' אב התשע"ו / 09.08.2016 20:58

הדיחו אותו בגלל התבטאויותיו החריפות נגד שרת התרבות מירי רגב? אז מה. השדרן רון קופמן, שכינה את רגב “בהמה טיפשה”, אמנם הושעה מתחנת ‘רדיו ללא הפסקה’, ובהמשך הודח גם מקמפיין מטעם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שבו שימש כקריין – אבל לא נראה שהוא חוזר בו מדבריו. להיפך.

בראיון נרחב למגזין סוף השבוע של mako מתייחס קופמן בין השאר לאירועים האחרונים וממשיך לתקוף: “עולה לי בבריאות לדבר על תופעת מירי רגב – ערך ‘שרלטן’ במילון אבן שושן”, הוא אומר.

“היא שרת ספורט – ממאי 2015 אין שום עשייה, עובדתית. רק קשקשת מילים ופנייה למרכז הליכוד. הספורט גויס לקרוואן הקטן שהיא נוהגת – להיות מס’ 1 בכנסת ה-21. היא לא תהיה שרת ספורט לנצח, ובינתיים קרוואן הטיפשות והעילגות חונה כאן שנה ושלושה חודשים”.

קופמן פוסל את רגב גם בכובעה כשרת התרבות: “אם האישה קוראת לערבי אנטישמי בלי להבין שגם הערבי הוא שמי, היא לא יכולה להיות שרת תרבות, הגולם הזה, אוסף התאים הזה שמרכיב אדם. היא מוגבלת, אין לה כישורים הולמים לתפקיד. זה העניין”.

קופמן התייחס בראיון גם להדחתו מהקמפיין: “אף אחד לא אמר לי כלום, לא דיברו איתי על זה. ראיתי שזה בעקבות קבוצה ברשתות החברתיות שנקראת ‘ירושלמים בליכוד’ שפנתה לשר התחבורה ומנכ”ל הרשות לבטיחות בדרכים”.

ההשעיות לא ממש מדאיגות אותו (“יקרה כמו שקרה בעבר, אני קשקשתי, הם השעו ואז חזרתי”), ואת הכסף שקיבל עבור הקמפיין – “בניכוי מסים ועמלות נשאר לי 1,920 שקל” – הוא מתכוון לתרום לטובת ניצולי שואה, “כדי שאף אחד לא ירגיש ש’גנבתי’ כספי ציבור”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רגב מביישת את הליכוד
    10/08/2016 10:47
    אליעזר שפייר
  1. רגב באמת גולם והיא מביישת את הליכוד, לא מבין איך בליכוד מאפשרים לאחת כמוה לבזות את התנועה לעיני הכל?