איתמר בן גביר דורש 70 אלף ש”ח מהלברטל: השווה לרוצח ישי שליסל

עו"ד איתמר בן גביר דורש פיצוי של 70 אלף ש"ח מעו"ד דב הלברטל שהשווה אותו ואת בנצי גופשטיין לשליסל: "הם מבחינתי שליסל אלה, זה כמו שליסל, הם אותו דבר.. חבורת טרוריסטים יהודיים" • בן גביר: "חשפת אותי לפגיעה ממשית בחיי ובחיי משפחתי, מצד ארגוני טרור וארגוני שמאל קיצוניים"
אבי כץ
ד' אב התשע"ו / 08.08.2016 11:28

עו”ד איתמר בן גביר שיגר מכתב אזהרה לעו”ד דב הלברטל, בו הוא דורש פיצוי של 70 אלף ש”ח על שהשווה את בן גביר ובנצי גופשטיין לרוצח ישי שליסל.

העימות החל לאחר שהלברטל תקף לפני כשבוע את פעילי הימין בן גביר ואת בנצי גופשטיין בראיון לרדיו גלי ישראל ואמר: “הם מבחינתי שליסל אלה, זה כמו שליסל, הם אותו דבר.. חבורת טרוריסטים יהודיים”.

אתמול (ראשון) התראיין בן גביר בתכניתו של יוסי בן עטר בגלי ישראל וסיפר על מכתב האזהרה ששלח להלברטל.

“אם הלברטל לא מתנצל, אנחנו נתבע אותו”, אמר בן גביר. “הוא לא יכול להכפיש ולומר כל מיני דברים ולא לעמוד מאחוריהם. אם הוא חושב שאני שליסל שיבוא לבית משפט ושיוכיח איך רצחתי יהודים חס ושלום, איך אני הלכתי אולי במצעד הגאווה ודקרתי מישהי בסכין חס ושלום, ואם לא – אז באמת הייתי מצפה ‘חכמים יזהרו בדבריכם’. אני אומר אפשר להיות חלוקים, אפשר לחלוק אחד על השני, אבל השמצות והכפשות זה לא יהיה”.

 הלברטל סרב להתנצל בשידור ועימות חריף התפתח בין השניים.

במכתב האזהרה ששיגר בן גביר להלברטל, נכתב: “זכותך לחשוב כי צעדות בערה וערערה עושות נזק אך אין לך כל רשות לטעון שאני כמו אותו אדם שרצח נערה חפה מפשע שכל חטאה היה שצעדה במצעד הגאווה, ואין לך זכות לטעון שאני טרוריסט והמשמעות ברורה: רוצח תינוקות, רוצח בני אדם וכן הלאה.

”הדברים שאמרת עלי מהווים לשון הרע כהגדרתו בחוק איסור לשון הרע. הדברים השפילו וביישו אותי, פגעו בשמי הטוב והכפישו אותי ללא כל סיבה, וכל זה בכוונה להפוך אותי למטרה שנואה, ללעג ובוז בעיני הרבים, ובכך גרמת לי לנזק רב ולעגמת נפש עמוקה”, מדגיש עו”ד בן גביר במכתבו.

הוא הוסיף: ”בעובדה שכינית אותי ‘שליסל’, ‘טרוריסט יהודי’ ו’רוצח’, חשפת אותי לפגיעה ממשית בחיי ובחיי משפחתי, מצד ארגוני טרור וארגוני שמאל קיצוניים”.

עו”ד בן גביר דורש מעו”ד הלברטל להביע התנצלות פומבית בפניו על גלי האתר, ולשלם לבן גביר פיצויים בגובה 70 אלף שקלים.

”ככל שלא תפעל כנדרש לעיל, בתוך 14 ימים מיום המצאת מכתב זה, לא אהסס לנקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותי לצורך שמירה על זכויותיי, מניעת המשך הפרתן והסדרת הפיצויים בגין כך”, מבהיר בן גביר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות