טרגדיה בסביון: שתי בנות 12 טבעו בבריכה בבית פרטי

שתי הילדות, בנות 12, טבעו בבריכה ביתית ברחוב השקמה • רופאה, פרמדיק וחובשים של איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער ללא הצלחה • המשטרה חוקרת
ה' סיון התשע"ד / 03.06.2014 18:48

 טרגדיה בערב החג: שתי ילדות בנות 12 טבעו למוות בשעות אחר הצהריים (שלישי) בבריכת שחייה בבית פרטי ברחוב השקמה ביישוב סביון.

רופאה, פרמדיק וחובשים מתנדבים של איחוד הצלה ביצעו בהן פעולות החייאה מתקדמות בניסיון להציל את חייהן, אך למרבה הצער רופאה של איחוד הצלה נאלצה לקבוע את מותן של שתי הילדות. חוקרי משטרת מסובים נמצאים בזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה, כי השתיים הגיעו בשעות הצהריים אל הבריכה שבבית סבתה של אחת מהן. בשלב מסוים, מצאה הסבתא – שכל אותו זמן שהתה בבית – את השתיים כשהן מחוסרות הכרה בתוך המים. היא מיהרה למשות אותן מהמים ובמקביל הזעיקה למקום את המשטרה.

דובר המשטרה מסר: “התקבל דיווח על שתי בנות בנות 12 קרובות משפחה, ששחו בבריכה פרטית. מבדיקה שנערכה עם מפקד תחנת מסובים שנמצא בזירה מדובר בשתי חברות. הנסיבות עדין אינן ברורות. החוקרים כעת בזירה מנסים לברר מה קרה. הגופות יועברו למכון לרפואה משפטית להבין את הנסיבות”.

גורם במשטרת תל אביב אמר: “שתי הילדות ידעו לשחות, ואנחנו כרגע בודקים גם את מצלמות האבטחה וגם בודקים באמצעות מומחה את המכשור בבריכה”.  מתחזק החשד כי קצר חשמלי שיצר הרובוט האחראי על ניקוי הבריכה גרם לאסון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות