מצטרף חדש ל’התאגיד’: איש הניו מדיה החרדי מלך זילברשלג בן ה-19

פחות מיממה לאחר ההודעה הדרמטית של ראש הממשלה, לפיה הקמת תאגיד השידור הישראלי תדחה עד שנת 2018, הודיעו היום ב'תאגיד' על גיוסו של מצטרף חדש: אלימלך זילברשלג • "אני בא עם הרבה מוטיבציה, מצויד בזוג פאות וסמארטפון"
אבי כץ
י"ד תמוז התשע"ו / 19.07.2016 23:30

פחות מיממה לאחר ההודעה הדרמטית של ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, ויו”ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, לפיה הקמת תאגיד השידור הישראלי, שיחליף את רשות השידור, תדחה עד שנת 2018, הודיעו היום (שלישי) בתאגיד על גיוסו של מצטרף חדש: אלימלך זילברשלג בן ה-19.

זילברשלג “איש הניו-מדיה אשר מציג ניסיון עשיר ביותר למרות גילו הצעיר”, כלשון ההודעה, מצטרף לחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור הישראלי.

לפי ההודעה, זילברשלג, “הידוע בכינויו ‘מלך’, שימש במגוון תפקידים ומציג פעילות חברתית ענפה, במגזר החרדי ובכלל. בין היתר, עבד עם ארגון זק”א וניהל את הקמפיינים של הארגון ברשתות החברתיות, היה אחראי על הניו-מדיה של אישים ועמותות וסייע בכתיבת ועריכת ספרי ביוגרפיה לתולדות צדיקים וחסידים. מלך מעורב גם בפרויקטים חברתיים ולאחרונה היה שותף לקמפיין גיוס כספים למשפחות מעוטות יכולת”.

מלך, בנו של איש התקשורת דודי זילברשלג, מתגורר בחיפה. הוא למד בישיבות של החצר החסידית אליה הוא משתייך בבני ברק ובחיפה. כמו כן, השתלם במגוון מיומנויות ברשת. “מלך ידוע בסגנון הכתיבה החד, הציני והיחודי שלו. הוא מתחזק חשבונות פייסבוק וטוויטר עם אלפי עוקבים המתעדכנים פעמים רבות במהלך היום במגוון מהגיגיו הקשורים לכל פן בחיים”.

זילברשלג אמר עם הצטרפותו לתאגיד: “חודשים ספורים עברו מאז החל התאגיד ליצור תוכן ייחודי ברשת וכבר הספיק לפרוץ דרך לחדשנות. אני בא עם הרבה מוטיבציה מצוייד בזוג פאות וסמארטפון ומצטרף למערכת חדשה, רעננה ומבטיחה”.

סמנכ”ל הדיגיטל של התאגיד, אלעד טנא, אמר: “חטיבת הדיגיטל זוכה היום לחיזוק נוסף. אנו ממשיכים בפעילות מואצת ולא עוצרים לרגע –התאגיד החל כבר את שידוריו ואין דרך חזרה. בימים הקרובים הציבור ייחשף לתכנים חדשים נוספים כחלק מהאצת הפעילות בדיגיטל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאיפה חרדי? דמות החרדי החדש: שרידי פיאות מסולסלים בג'ל, כיפת עור צמודה, מכנסי סקיני, חולצה צמודה (רצוי צבעונית), וסמארטפון ללא סינון
    20/07/2016 00:09
    עצוב מאד ולא מייצג
  1. לזה קוראים היום חרדי?

  2. כמו במשל הידוע,
    20/07/2016 16:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. בעל החנות פשט את הרגל אבל שכח להוריד את השלט