רנד הודה בגרימת חבלה ברשלנות • ח”כית ממרצ: לשלול לו את הפרס

הצרות באות בצרורות? על רקע הידיעות על מצוקתו הכלכלית דווח היום כי הזמר החרדי שולי רנד הודה בעבירה של גרימת חבלה ברשלנות • ח"כ מיכל רוזין לשר החינוך: "מבקשת לשקול שוב את מתן הפרס למפעל חיים"
דוד ליבוביץ
ז' תמוז התשע"ו / 13.07.2016 17:27

כאילו לא די לו בצרות האחרונות: הזמר שולי רנד הודה בעבירה של גרימת חבלה ברשלנות. כך דיווח היום (רביעי) העיתון ‘ישראל היום’.

בעקבות הפרסום פנתה חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ אל שר החינוך נפתלי בנט, בבקשה לשקול בשנית את מתן פרס השר בפרס השר ‘למפעל חיים’ – יוצרים בתרבות יהודית לשנת תשע”ו’, שהוענק לו השבוע. ההחלטה להעניק את הפרס – בסך 150 אלף שקלים –  לרנד, נחשפה לראשונה בחרדים 10.

על פי הדיווח, בשעת אחר הצהרים של חודש נובמבר 2013, כך על פי התלונה, החזירה קרובת משפחתו שקית שהייתה שייכת לו. רנד עצמו ניסה לקחת את השקית ממנה ובמאבק בין השניים נפלה בת המשפחה על הרצפה וכתוצאה מכך נגרמו לה שפשופים ואדמומיות בצווארה בשכמות.

פרקליטו של רנד, עו”ד אשר אוחיון, הגיע בחודש מרס השנה להסדר טיעון לפיו רנד יחזור בו מכפירתו, יודה בכתב האישום, וייקבע כי ביצע את המיוחס לו.

רנד עצמו אמר בדיון: “אני מבין במה אני מואשם, ומבין שאם אודה בעובדות כתב האישום ייקבע כי ביצעתי את העבירה המיוחסת לי ובית המשפט יטיל עליי עונש”.

התובע בדיון, עו”ד אריה ברנד אמר: “אנו מייחסים חשיבות רבה לכך שהנאשם לקח אחריות על העבירה שמיוחסת לו בכתב האישום, וגם המתלוננת הביעה את ברכתה ושמחתה שכך העניין הסתיים”.

שופט בית משפט השלום בירושלים דב פולוק הרשיע את רנד ובחודש נובמבר השנה יתקיים דיון לטיעונים לעונש.

בעקבות הפרסום כתבה ח”כ רוזין: “להשקפתי בהענקת פרס מפעל חיים לאדם.. יש להעניק משקל לא רק לתוצרים שהפיק בתחום המוגדר אלא גם לאישיותו והשפעתו על החברה בכלל המישורים.

“חוששתני שבמקרה של רנד, במישור האישי ובסביבתו הקרובה השפעה זו לא היתה חיובית כלל ועיקר”.

ועדת הפרס שהעניקה לרנד את הזכייה, ציינה בנימוקיה: “שולי רנד הטביע את חותמו הן בתרבות היהודית והן בתרבות הישראלית. הוא השכיל בעשייתו האמנותית לתת משמעות לתרבות היהודית בשפה ישראלית מתחדשת – להביא את היהדות לתוך הישראליות ולהיפך”.

בסוף השבוע דווח כי הזמר נעלם. בהמשך התברר כי רנד עזב את ביתו מסיבות אישיות.

לפי משפחתו, הסיבה להיעלמותו קשורה כנראה לכך שהמקורות הכספיים שלו אזלו. בהמשך התראיינה רעייתו מיכל לגלי צה”ל וסיפרה על המצוקה הכלכלית הקשה אליה נקלעה המשפחה.

13689626_10154990012673154_1389429425_n

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה מרשעת אפשר להיות?זה בגלל שהוא דתי נכון הכופרת רו-זין
    14/07/2016 01:10
    טפו עליכם
  1. מדברים על זכיות אדם ואהבה ושלום וכל דרכם פנאטיות של שנאה סחי ומיאוס לכל מי שדתי ולכל הקדוש לעם ישראל