מכה לרשת ‘קופיקס’: הסניף ליד בית כנסת ‘איצקוביץ’ בב”ב – נסגר

הרבנים לא אהבו, 'שלוימל'ה' נלחם: הסניף של רשת בתי הקפה 'קופיקס' ברחוב הרב שך, הממוקם סמוך לבית הכנסת 'איצקוביץ' ומול 'שלוימל'ה', נסגר ביום שישי האחרון
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשע"ו / 03.07.2016 16:06

שלוימל’ה חוגג: סניף של רשת בתי הקפה ‘קופיקס’ ברחוב הרב שך בבני ברק, הממוקם סמוך לבית הכנסת ‘איצקוביץ’ ומול ‘שלוימל’ה’, נסגר ביום שישי האחרון, אחרי שמונה חודשי פעילות.

הסניף הפך לסמל בעקבות המאבק שניהל נגדו ‘שלוימל’ה’ מצד אחד, והרבנים שיצאו נגד מה שכונה ‘תרבות המזללות’, מצד שני.

המאבק החל לפני קצת יותר משמונה חודשים, כאשר רשת בתי הקפה, המוכרת את כל מוצריה ב-5 שקלים, פתחה שבעה סניפים בזה-אחר-זה בבני ברק. שיאו של המאבק התנהל בין קופיקס ושלוימל’ה, שנחשב למי ששלט על מכירות המזון המהיר באזור בית הכנסת איצקוביץ’, ההומה אדם בכל שעות היממה.

מיד עם פתיחת הסניף, מיהר ‘שלוימל’ה’ להכריז על מבצעים שוברי שוק, במסגרתם נמכרו מטעמים וקפה ב-3 שקלים בלבד. גם בגן וורשה הוריד בעל הקיוסק הוותיק את המחירים לחמישה שקלים, כדי להתמודד עם התחרות.

גם מהחזית הרוחנית נפתח מאבק כאשר בעיר הופצו פשקווילים מטעם ‘הוועדה לשמירת צביון העיר’, שהודבקו גם על לוחות המודעות, נגד מה שהם כינו: “נגע חדש הופיע בעיר בעת האחרונה המאיים על צביונה של עיר התורה והחסידות”.

תחת הכותרת “כי הייתי זוללה” נכתב כי “גל עכור של חנויות לממכר מזון מהיר פושה בכל רחבי עירנו בני ברק כאשר בן לילה צצות ונפתחות חנויות חדשות בכל עבר ופינה, עד שאין כבר איזור בעיר שאין בו חנות מסוג זה”.

אחד מזכיינים של סניף קופיקס ברבי עקיבא אמר בשעתו בראיון ל’ידיעות רמת גן’: “בעיניי קופיקס תפס כל כך חזק בבני ברק כי אנחנו מציעים פתרון טוב וזול למשפחות מרובות ילדים. אם לחמישה ילדים משלמת פה על כולם 25 שקל. איפה היא תמצא את זה במקום אחר? אנשים לא שוכחים כל כך מהר את המחירים הישנים”.

גם הבעלים של הרשת, אבי כץ, הבטיח אז בראיון לחרדים 10, כי החנות השישית אינה האחרונה: “אנחנו נפתח גם את התשיעית בעזרת ה’. אי אפשר להילחם בגל, בשיטפון. קופיקס היא דבר אמיתי, חזק, צודק והגון והיא תיסחוף אתה כמה פשקווילים אנונימיים”.

כעת מתברר שטעה.

עם זאת, בקופיקס טענו כי סגירת הסניף ליד איצקוביץ’ נובעת מכשל טכני.

מקור: מתוך ביזנעס

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה עניין עסקי טהור זה הכל
    03/07/2016 23:54
    יהודי
  1. כדי שיהיה ריווחי לזכיין להחזיק חנות הוא חייב למכור כל יום 1000 מוצרים. אחרת זה לא כלכלי.
    ולכן זה לא הסניף הראשון שנסגר

  2. לא הרבנים
    04/07/2016 05:56
    שיקו
  3. נו, הפסיקו להאשים את הרבנים גם בסגירת קופיקס. זה טמטום לפתוח קופיקס מול, ליד שלוימלה וזה היה ברור שזה ענין של זמן קצר שם.
    ויותר מזה, לא נצטרך להמתין המון עד שהמושג קופיקס יעבור מהעולם, זהו סוג של גימיק ולכשיחלוף בתודעה יחלוף גם במציאות…