הלהיט החדש של מאה שערים: פאזל של הכנסת עולה בלהבות

גורמים קיצוניים בארה"ב מימנו משחק חינוכי חדש לילדי מאה שערים: פאזל היוצר תמונה של ילדים רוקדים עם הוריהם לצדו של משכן הכנסת כשהוא עולה בלהבות
אליעזר היון
ד' סיון התשע"ד / 02.06.2014 14:30

לשחק וגם לקיים מצווה: משחק פאזל בן 50 חלקים, היוצר תמונה של ילדים רוקדים עם הוריהם לצדו של משכן הכנסת, כשהוא עולה בלהבות, הופך למשחק הכי חם בקרב ילדי שכונת מאה שערים. כך דווח יקי אדמקר באתר וואלה.

המשחק שחולם חינם ל-1000 ילדים בתהלוכת ל”ג בעומר, מומן על-ידי גורמים אנטי ציוניים בארצות-הברית. על גב חבילת המשחק מופיעים ציטוטים של רבנים מסאטמר ופלגים נוספים – נגד הציונות.

ישראל מאיר הירש, אחד מראשי הפלג החרדי קיצוני ‘נטורי קרתא’, סיפר: “התגובות שקיבלנו מההורים והילדים היו טובות, הם היו מאד מרוצים”. לדברי הירש, המטרה בחלוקת הפאזל הייתה “להכניס למוחם של הילדים את השנאה נגד הציונים כבר מגיל קטן. לחנך אותם שהציונות היא לא דבר שיש לה קשר לעם ישראל. החינוך הזה צריך להיעשות כבר מגיל קטן”.

האם לא מדובר בהסתה? יואליש קרויס, אב ל-13 ילדים ודמות ידועה בשכונה דווקא מרוצה מכך שילדיו קיבלו את הפאזל, “צריך לחנך אותם שאנחנו נגד המדינה ויום אחד היא תתבטל”, אמר ודחה את הטענה כי מדובר בהסתת הילדים לשריפת הכנסת בפועל. “אף אחד לא יעשה את זה. כל ילד גדל ומבין שהציונות היא אסון וכל מה שיש לנו לעשות זה רק להתפלל, להתבדל מהציונים ולא לקחת מהם כסף. אין דרך אחרת להילחם בזה”.

יחד עם זאת, באתר וואלה מציינים כי מדובר ב”קבוצה בדלנית וקיצונית שגם אינה משתתפת בבחירות לכנסת ואין בינה לבין הציבור החרדי דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות