כך הגשימו מתנדבי ‘השמחה תנצח’ משאלה של ילד חולה בן 5

בארגון 'השמחה תנצח', המשמח חולים ובני משפחותיהם, התקבלה פניה מאם שבנה בן ה-5 הוצרך לטוס לחו"ל לטיפולים כימותרפיים קשים • ומדוע הגיעו בובות הענק לנתב"ג בשעת בוקר מוקדמת?
שייע קליין
י"א סיון התשע"ו / 17.06.2016 15:52

ארגון ‘השמחה תנצח’, ארגון שהוקם כדי לשמח חולים ובני משפחותיהם, פועל באופן יומיומי במרכזים רפואיים, במכוני שיקום, ובבתים הפרטיים של החולים. במסגרת הארגון מופעלים ליצנים רפואיים, אורגניסטים זמרים ואמנים שונים, הפועלים בהתנדבות על מנת לשמח את החולים ומשפחותיהם.

ברשות הארגון מספר בובות בגודל אנושי, המופעלות בידי מתנדבי הארגון, בכדי להעלות חיוך על פניהם של הילדים החולים.

לפני מספר שבועות קיבל יו”ר הארגון, הרב שמואל גיטלר, פניה מאם אשר בנה בן ה-5 הוצרך לטוס לחו”ל לטיפולים כימותרפיים קשים. האם סיפרה כי הילד נמצא במצב רוח ירוד, והיא מבקשת שמתנדבי הארגון יגיעו לשמחו.

שמואל אירגן מיד אורגניסט, זמר וצוות של בחורים המתנדבים בארגון, שהגיעו לביתו של הילד בהפתעה, יום לפני טיסתו לחו”ל, והביאו עמם מתנה מיוחדת שנתרמה עבורו. הילד שמח והתרגש מאוד, ובסיום הערב ביקש שמתנדבי הארגון יגיעו לקבל את פניו כשיסיים את הטיפולים בחו”ל וישוב ארצה.

השמחה תנצח

אמש נסגר מעגל, כשמתנדבי הארגון יצאו בשעה 5 לפנות בוקר לשדה התעופה בן גוריון כדי לקבל את פניו עם שובו לארץ. במקביל, יו”ר הארגון ארגן רכב שיביא את אימו של הילד בהפתעה – לשדה התעופה.

שמחתו של הילד לא ידעה גבול כשראה את אימו ואת מתנדבי הארגון שהגיעו במיוחד עם צוות הבובות לקבל את פניו.קידוש ה’ גדול התרחש כששצוות המטוס שהוביל את ברוך לישראל, ועוברי אורח נוספים, הצטרפו למתנדבי הארגון בכדי לשמח את הילד, וציינו את התפעלותם מהנכונות להגשים את בקשת המשפחה בכדי לשמחו.

בני המשפחה הודו למתנדבים בהתרגשות על ההשקעה והלוגיסטיקה, וציינו את השיפור במצב רוחו של הילד בעקבות כך.

נא התפללו לרפואתו השלמה של ברוך אליהו בן גילה.

השמחה תנצח

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות