המפכ”ל אלשיך בהתבטאות חריגה: יאח”ה יכולה להפיל ולהקים ממשלה

אלשיך נשא דברים בטקס קריאת על שם ראש היחידה לשעבר, תנ"צ אפרים ברכה, והתייחס לדיווחים כי אמר בשיחות סגורות שפוליטיקאים ובעלי אינטרס מנסים לפגוע בחקירות רגישות: "יחא"ה צריכה לצעוד ישר וזו משימה לא פשוטה"
חיים טוויל
י"א סיון התשע"ו / 17.06.2016 12:43

מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך, שצוטט השבוע כי פוליטיקאים בכירים מנסים לפגוע באגף החקירות של המשטרה, השמיע הבוקר (שישי) אמירות המצביעות על הלחצים הכבדים המופנים כלפי יחא”ה.

בדברים שנשא במהלך טקס חנוכת רחוב על שמו של תנ”צ אפרים ברכה ז”ל, שהתאבד לפני כשנה, אמר המפכ”ל כי יאח”ה (-אגף החקירות) היא המקום הרגיש ביותר בעבודת המשטרה.

אלשיך אמר: “אין מקום יותר רגיש מיאח״ה. זה כנראה לא במקרה שיאח״ה נולדה ב-75 וממשלה כבר נפלה בשנת 77 ויאח״ה יכולה להקים ממשלות ולהפיל ממשלות, אבל יאח״ה צריכה לצעוד ישר וזאת משימה לא פשוטה.

“ללכת ישר בלי להביט לא ימינה ולא שמאלה זאת משימה לא פשוטה וצריך בשבילה גב זקוף כי אין מצב שלא חובטים בך או מכאן או מכאן. ואין מצב שאתה לא דורך על עצבים חשופים ואין מצב שאתה לא דורך על יבלות ולכן אתה נמצא חשוף בצריח וחוטף את הביקורת של כל מי שלא נחמד לו או מרגיש לא בנוח שצועדים במשעול”.

השבוע חשף ערוץ 10 דברים שאמר המפכ”ל בשיחות סגורות, לפיהם כוחות רבי השפעה, כוח וכסף, ובהם פוליטיקאים לשעבר ובעלי אינטרס, מנסים לפגוע אישית בקצינים הבכירים של אגף החקירות במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות