שוב: משאית ענק התהפכה בכניסה למודיעין עילית – העיר נחסמה

חיים טוויל
|
ח' סיון התשע"ו / 14.06.2016 14:13
שוב תאונה, שוב פקקים: משאית התהפכה בצהריים בכביש המוביל למודיעין עלית, חסמה את הכניסה היחידה לעיר החרדית, בה מתגוררים יותר מ-60 אלף בני אדם • בדיוק לפני שבועיים התהפכה במקום משאית שחסמה את הגישה לעיר למשך שעות

שוב זה קורה: משאית התהפכה בצהרים (שלישי) בכניסה למודיעין  עילית.  לא היו נפגעים בתאונה.

התהפכות המשאית יצרה פקקי תנועה ביציאה מהעיר ובכניסה אליה.

בדיוק לפני שבועיים התהפכה משאית באותו מקום, וגרמה לחסימת הכניסה היחידה לעיר החרדית, בה מתגוררים יותר מ-60 אלף בני אדם, למשך שעות ארוכות.

שתי התאונות מציפות שוב את מה שתושבי העיר טוענים כבר שנים: “לא יתכן שעיר עם יותר מעשרת אלפים משפחות תלויה בכביש בעל נתיב אחד, ללא כל פתח מילוט בעת חירום”, כדברי תושבים.

בקבוצות הוואטס-אפ של תושבי העיר סערו הרוחות לפני שבועיים.

משאית, מודיעין עלית

“חייבים לעשות לזה סוף!”, כתבו תושבים. “איך יתכן שעיר כזו, המונה עשרות אלפי תושבים נאלצת לשהות במצור שעות ארוכות בגלל משאית שהתהפכה… ואיכא דרכא אחרינא! אנו קוראים לראש העיר וקברניטיה לטפל מיידית ולייצר אפשרות נוספת לכניסה ויציאה מהעיר, ואפילו למקרי עומס, כדוגמת היום”.

התושבים תקפו את ראש העיר יעקב גוטרמן על אוזלת ידו. “לא ניתן לעבור לסדר היום כשאימהות וילדים, נערים וזקנים, איבדו היום שעות ארוכות בשל אזלת היד של האחראים. את המנדט קיבלת מהתושבים על מנת לדאוג להם.

“מדהים לראות כמה הפתרון פשוט ובהישג יד, דוגמת מעבר במתתיהו (-ישוב צמוד למודיעין עלית), אבל כשלא רוצים ומתעלמים משוועת התושבים – אלו התוצאות. אלפי שעות שהלכו לאיבוד לתושבים!”

משאית, מודיעין עליתבאדיבות המצלם