ח”כ חרדי ממליץ על קולנוע? גואטה לש”סניקים: “החרימו את ג’וני דפ”

העימותים על הרחבת הקואליציה, מתפנה ח"כ גואטה לעסוק בדברים החשובים באמת: למשל, המלחמה באלימות • קורא לשסניקים: "אחיי ואחיותיי חובבי הקולנוע והתאטרון, להחרים כל סרט או הצגה שכל שחקן המשחק בה מעורב באלימות כזו או אחרת"
אבי כץ
כ"ד אייר התשע"ו / 01.06.2016 10:30

ח”כ יגאל גואטה מש”ס, שנכנס לפני כארבעה חודשים אל הכנסת, לאחר התפטרותו של סגן השר משולם נהרי במסגרת ‘החוק הנורבגי’, הוא ללא ספק חריג בנוף הח”כים של התנועה להחזרת עטרה ליושנה.

בתוך זמן קצר הוא הצליח לתקוף נתניהו (” “אדון ביבי, מה אתה גונב לדרעי את הקרדיט?”), להתקוטט עם גפני (“גם אם תרכוש נעלי אדידס ותרוץ לא תשיג את דרעי”), להזמין את יאיר לפיד לעשות שבת בביתו (“יש לי חדר בשבילו ובכבוד הוא מוזמן”) וגם להעביר בטרומית הצעת חוק ראשונה.

כעת, עם תום העימותים על הרחבת הקואליציה, מתפנה ח”כ גואטה לעסוק בדברים החשובים באמת. המלחמה באלימות, למשל.

בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו, פונה הח”כ מש”ס אל “אחיי ואחיותיי היקרים!” וכותב: “אז אחרי שסיימנו להתעסק בימים האחרונים בקול רעש גדול בהרחבת הקואליציה, צריכים אנו לחזור לשגרה ולהתעסק בבעיות היום יומיות המאיימות להמיט עלינו אסון”.

גואטה ניגש ישר אל העניין: “נושא האלימות וכיצד ממגרים תופעה זו. וכאשר אני חוכך בדעתי בדרכים למיגור האלימות על כל אופניה, איני יכול שלא לחזור 48 שעות אחורה, לכתבה שפורסמה אודות שחקן קולנוע בשם ג’וני דפ העסוק בימים אלו בהכנות לסרט חדש, ותוך כדי זה חשוד כי הכה את בת זוגו והתעלל בה פיזית ומילולית במשך תקופה ארוכה.

“ואני קורא לכם, אחיי ואחיותיי חובבי הקולנוע והתאטרון, להחרים כל סרט או הצגה שכל שחקן המשחק בה מעורב באלימות כזו או אחרת כנגד נשים ואנשים בכלל, וכנגד בת זוגו בפרט. כי במו ידינו אנו מחזקים אנשים אלו ופעמים אף הופכים אותם לגיבורי על ומודל לחיקוי עבור ילדינו, ובידנו הדבר לעשותו!”

מי שלא אהב את הפוסט של גואטהה, הוא שדרן רדיו ‘קול ברמה’, משה גלסנר, שצייץ: “אולי מישהו ידריך את הח”כ הנכבד, שלא כל דבר שבא לו לכתוב, הולם ח”כ חרדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גלסנר אין לך פטרונות.
    01/06/2016 15:14
    שמעון ביטון
  1. הוא דיבר לקהל הרחב.ולא לציבור חרדי.